شناسهٔ خبر: 40616933 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

پرسپولیس شایستگی گرفتن جام قهرمانی را دارد /از ترس پوکر قهرمانی پرسپولیس خیلی‌ها به دروغ افتادند!

مهاجم پیشین پرسپولیس گفت: تیم‌های دیگر قابل احترام هستند، ولی توانایی گرفتن پرسپولیس را با این شرایط ندارند و خیلی بعید است بتوانند جای پرسپولیس را بگیرند.

صاحب‌خبر -
به گزارش افکارنیوز،
اشپیتیم آرفی، مهاجم سال‌های نه چندان دور پرسپولیس یکی از کسانی است که از این باشگاه ۸۰ میلیون تومان بابت مالیات قراردادش طلب دارد و همین موضوع باعث شد آرفی حتی نتواند به دیدار دخترش برود. با اشپیتیم در خصوص این موضوع و ادامه مسابقات لیگ برتر و شانس قهرمانی پرسپولیس گفت‌وگویی انجام دادیم که در ادامه می‌خوانید.

بالاخره موفق شدی مشکل ممنوع‌الخروج بودنت را حل کنی؟
اخبار ورزشی- اگر قرار به حل شدن بود تا حالا این اتفاق می‌افتاد، ولی متأسفانه مدیران پرسپولیس اصلاً عین خیال‌شان نیست و فقط وعده وعید‌های توخالی می‌دهند. مدیران پرسپولیس واقعاً بی‌معرفت هستند و در حقم بدی کردند. هر دفعه که به باشگاه رفتم مرا پیچاندند و کارشان واقعاً زشت است. هر وقت به معاون باشگاه زنگ می‌زنم جواب نمی‌دهد و می‌گوید بعداً با تو تماس می‌گیریم، ولی خبری نمی‌شود.

آن‌طور که مشخص است لیگ برتر در آستانه شروع مجدد قرار دارد، نظرت چیست؟
من پزشک متخصص نیستم که در مورد کرونا نظر بدهم، ولی می‌بینم همه جا باز شده و مردم زندگی عادی خودشان را انجام می‌دهند، حتی در آلمان یا آمریکا هم به همین شکل است و مردم دیگر در قرنطینه خانگی نیستند. به نظرم شروع بازی‌ها تصمیم خوبی است و مردم سرگرم می‌شوند، ولی فکر نمی‌کنم در تعیین قهرمان تغییری ایجاد شود و پرسپولیس تحت هر شرایطی قهرمان خواهد شد.

یعنی این‌قدر به قهرمانی پرسپولیس مطمئن هستی؟
بله. اگر لیگ را تعطیل کنند خب باید پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند و اگر هم تصمیم بر ادامه لیگ باشد با توجه به کیفیت تیم پرسپولیس و اختلاف امتیازی که وجود دارد بعید است خللی در قهرمانی این تیم ایجاد شود. ۹ بازی تا پایان فصل باقی مانده و پرسپولیس باید ۴، ۵ بازی را ببازد تا تیم‌های دیگر جایش را در صدر جدول بگیرند که بسیار بعید است. ضمن اینکه پرسپولیس با همه تیم‌های مدعی بازی کرده و این موضوع کار را برای شاگردان یحیی راحت‌تر می‌کند. البته مطمئنم با حرف‌هایی که در این چند وقت از سوی رقبای پرسپولیس زده شد و بعضی‌ها قهرمانی‌های این تیم را زیر سؤال بردند و گفتند پرسپولیس بدون بازی جام می‌گیرد، بازیکنان پرسپولیس سرشار از انگیزه هستند تا جلوی این صحبت‌ها را بگیرند و کاری کنند تا دهان خیلی‌ها بسته شود. آن‌ها می‌خواهند ثابت کنند که قهرمانی‌های چند فصل اخیر اتفاقی نبوده و پرسپولیس شایستگی گرفتن جام قهرمانی را دارد.

ولی تیم‌های مدعی دیگر مثل استقلال، سپاهان و تراکتور هم انگیزه دارند تا جلوی قهرمانی پرسپولیس را بگیرند.
بله انگیزه دارند. تیم‌های دیگر قابل احترام هستند، ولی توانایی گرفتن پرسپولیس را با این شرایط ندارند و خیلی بعید است بتوانند جای پرسپولیس را بگیرند. به نظرم تیم‌های دیگر باید برای گرفتن سهمیه تلاش کنند و در واقع جنگ آن‌ها برای نایب‌قهرمانی است.

حتماً شنیدی که خیلی از تیم‌ها گفتند چند بازیکن کرونایی داریم، ولی بلافاصله اعلام شد این آمار اشتباه است. نظرت در این خصوص چیست؟
طبیعی است که خیلی از تیم‌ها دوست ندارند لیگ ادامه پیدا کند، چون دل‌شان نمی‌خواهد برای چهارمین فصل متوالی قهرمانی پرسپولیس را ببینند. به همین خاطر از ترس پوکر قهرمانی پرسپولیس خیلی‌ها به دروغ افتادند و این مسائل را مطرح کردند. البته پرداخت نکردن قرارداد بازیکنان و مربیان هم در اعلام آمار اشتباه بی‌تأثیر نیست.

نظر شما