شناسهٔ خبر: 40559443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

رادوشوویچ: خوشحالم که در ایران هستم

دروازه بان تیم پرسپولیس گفت: از حضور در ایران لذت می‌برم و دوست دارم کنار هم تیمی هایم بازی کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بوژیدار رادوشوویچ دروازه بان پرسپولیس درباره انتخاب او به عنوان برترین دروازه بان این تیم اظهار کرد: زمان زیادی بود که منتظر این اتفاق بودم، بسیار خرسندم که مربی و دروازه بان‌ها من را به عنوان دروازه بان برتر تیم پرسپولیس انتخاب کردند، مهم‌ترین مسئله در زندگی یک فوتبالیست این است که مربی او را قبول داشته باشد، حتما آن چهار سالی که زحمت کشیدم گویای این قضیه است که چقدر به حضور در تیم اشتیاق داشتم.

او افزود: خیلی خوشحال هستم که این شانس به من روی آورد که در باشگاهی مانند پرسپولیس بتوانم دروازه بان اول شوم.

رادوشوویچ درباره مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس گفت: بعضی وقت‌ها پرداخت نشدن حقوقم برایم خسته کننده بود، ولی در حال حاضر راضی هستم.

دروازه بان پرسپولیس درباره آمادگی خود برای حضور در رقابت‌ها تصریح کرد: فکر می‌کنم من و همه بازیکنان آمادگی حضور در بازی‌های پیش رو را داریم، امیدوارم که بتوانیم مسابقات لیگ را به خوبی ادامه بدهیم و قهرمان بشویم.

او افزود: وقتی در تیم پرسپولیس حضور پیدا کردم فکر نمی‌کردم که بخواهم مدت زیادی در ایران ماندگار شوم، ولی در سال‌های اخیر با اتفاق‌هایی که رخ داد به حضور در ایران خوشحالم و خانواده من نیز راضی هستند. این یک مسئله خیلی مهم است که از بودن خودم در ایران لذت ببرم. مسئولان و هواداران عزیز باشگاه من را متقاعد کردند که در ایران بمانم.

انتهای پیام /

نظر شما