شناسهٔ خبر: 40558788 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

نارضایتی بازیکنان استقلال از عملکرد رئیس هیئت مدیره

شنیده می‌شود بازیکنان تیم فوتبال استقلال از عملکرد اسماعیل خلیل زاده در این باشگاه رضایت ندارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال سال گذشته با کارگزاری قرارداد امضا کرده که گفته می‌شود مسئولان این شرکت با اسماعیل خلیل زاده، رئیس هیئت مدیره باشگاه رابطه نزدیکی دارند. البته با انتخاب سعادتمند به عنوان مدیرعامل استقلال، این باشگاه اکنون با کارگزار جدیدی قرارداد امضا کرده است. کارگزار پیشین استقلال که قرارداد باشگاه با کارگزار جدید را غیرقانونی می‌داند و از هر ۲ طرف شکایت کرده، تبدیل به معظلی در همکاری میان استقلال و کارگزار جدید شده است و همین موضوع ناراحتی بازیکنان این تیم را در پی داشته است.  

همچنین شنیده‌ها حاکی از آن است که بازیکنان استقلال از اظهارات خلیل زاده درباره کاپیتان تیمشان و همچنین ناتوانی او در بازگرداندن استراماچونی به استقلال، بسیار ناراضی هستند و خلیل زاده را شایسته حضور در هیئت مدیره باشگاه نمی‌دانند. البته بازیکنان استقلال معتقدند تا زمانی که وزیر ورزش و جوانان در راس وزارتخانه باشد باید حضور خلیل زاده را در استقلال تحمل کنند.

بیشتر بخوانید:

هنوز تکلیف ادامه حضور خلیل زاده در هیئت مدیره استقلال یا جدایی او از این باشگاه مشخص نیست و باید دید در آینده وزارت ورزش و جوانان چه تصمیمی برای این هیئت می‌گیرد.

انتهای پیام/ 

نظر شما