شناسهٔ خبر: 40558714 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: العالم | لینک خبر

ادعای رام‌الله درباره توقف هماهنگی امنیتی و خنثی‌سازی عملیات مقاومتی به صورت همزمان

علیرغم آنکه تشکیلات خودگردان فلسطین مدعی است هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی را متوقف کرده، نیروهای امنیتی این نهاد امروز یک عملیات برای هدف‌گیری گشتی صهیونیستی را خنثی کردند.

صاحب‌خبر -

العالم - فلسطین اشغالی

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت» اعلام کرد، دستگاه‌های امنیتی تشکیلات خودگردان یک عملیات برای منفجر کردن کشتی نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی جنین در شمال کرانه باختری را خنثی کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، خنثی‌سازی این عملیات علیرغم آن صورت می‌گیرد که تشکیلات خودگردان در واکنش به قصد رژیم صهیونیستی برای اشغال اراضی بیشتر کرانه باختری اعلام کرده هماهنگی امنیتی با تل‌آویو را قطع کرده است.

در ادامه این گزارش آمده، بمبی که به منظور منفجر کردن گشتی صهیونیستی کشف و خنثی شد در مسیری که معمولا مورد استفاده نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی است، کار گذاشته بوده‌اند.

بر اساس گزارش یدیعوت، امنیت تشکیلات خودگردان پس از آنکه اطلاعاتی مبنی بر قصد عده‌ای برای حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی دریافت کرد، راهی منطقه جنین شد و این بمب را کشف کرد.

اول خردادماه، صفحه توئیتر شبکه ۱۳ تلویزیون رژیم صهیونیستی در خبری فوری نوشت تشکیلات خودگردان فلسطین رسماً قطع هماهنگی‌های امنیتی و روابط با این رژیم را به اطلاع تل‌آویو رسانده است.

رژیم صهیونیستی در پاسخ به تصمیم «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مبنی بر توقف توافقنامه‌های دو طرفه، تشکیلات خودگردان را از فعالیت در مناطق «ب» و «ج» که بیش از یک سوم کرانه باختری را تشکیل می‌دهند، بازداشت.

فارس

نظر شما