شناسهٔ خبر: 40557558 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

گفت‌وگو|

نصرتی: خون فوتبالیست‌ها از خون مردم رنگین‌تر نیست

خبرگزاری میزان- پیشکسوت فوتبال گفت: در صورتی که فوتبال برگزار نشود برای مردمی که علاقه‌ زیادی به تماشای بازی‌های فوتبال دارند ناراحت‌کننده خواهد بود.

صاحب‌خبر -

محمد نصرتی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص اینکه در این شرایط آیا موافق برگزاری لیگ است یا خیر، اظهار داشت: تا چند وقت که برخی از مشاغل اجازه فعالیت به آنها داده نشده بود روند افراد درگیر به کرونا خیلی کاهش یافت اما متاسفانه احساس می‌کنم با بازگشت دوباره مردم به محل کار خود، آمار روز به روز در حال افزایش است.

وی افزود: البته اگر دوباره تعطیل گسترده‌ای را شاهد باشیم، چرخه اقتصادی از بین می‌رود و هم در بحث معیشت، مردم با مشکلات زیادی دچار خواهند شد. از طرفی، هم نباید فراموش کرد جان انسان‌ها خیلی مهم است و بهتر است تا حد امکان مردم بهداشت فردی را رعایت کنند. فوتبال هم از این قاعده مستثی نیست. معتقدم خون فوتبالیست‌ها از خون مردم رنگین‌تر نیست و در صورتی که فوتبال برگزار نشود این اتفاق برای مردم که علاقه‌ زیادی به تماشای بازی‌های فوتبال دارند ناراحت‌کننده خواهد بود.

پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: به هر ترتیبی اگر بازی‌های لیگ برتر برگزار نشود این اتفاق تبعات منفی زیادی در بر خواهد داشت. از آنجایی که این بیماری قرار نیست به زودی از بین برود، باید بازی‌ها را ادامه بدهیم. اکثر مشاغل هم فعالیت می‌کنند، هر چند رعایت پروتکلی که وزارت بهداشت ارائه کرده است، خیلی هم شدنی نیست. 

نصرتی پیرامون اینکه با تعطیلی لیگ برتر مسئولان باید باشگاه پرسپولیس را به عنوان قهرمان معرفی کنند یا خیر، اظهار داشت: در بالای جدول پرسپولیس شرایط خوبی نسبت به سایر تیم‌ها دارد و شانس نخست قهرمانی هم به حساب می‌آید، ولی آیا با تعطیلی لیگ برتر می‌توان نماینده‌های ایران در آسیا را معرفی کرد؟ تکلیف تیم‌های سقوط‌کننده و دو تیمی که قرار است از لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کنند، چه می‌شود؟ البته طبیعتاً حق شاگردان یحیی گل‌محمدی است که به عنوان قهرمان در فصل جاری معرفی شوند. امیدوارم بیرانوند هم تا پایان لیگ صبر کند و پس از آن به تیم جدید خود در لیگ بلژیک برود تا از این طریق احترام بیشتری نزد هواداران پرسپولیس داشته باشد.

وی در مورد بحث اساسنامه و ارسال آن به فیفا گفت: قطعا‌ً مهم‌ترین سیاست فیفا این است که فوتبال از سیاست جدا باشد و به همین دلیل مسئولان این نهاد چندان دوست ندارند فوتبال یک نهاد مستقل باشد.

مدافع پیشین تیم ملی راجع به بحث قرارداد ویلموتس که سر صدای زیادی به راه انداخته است، توضیح داد: انعقاد قرارداد آن هم با این شرایط با ویلموتس نشانه‌های خوبی برای ورزش ایران نیست زیرا وقتی قراردادی با مربی خارجی امضاً می‌شود در ابتدا باید خود مسئولان ما به تمام زوایا اشراف کامل داشته باشند تا در آینده به مشکل بر نخوریم.

انتهای پیام/

نظر شما