شناسهٔ خبر: 40556186 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

صالحی امیری:

رشته‌های پر مدال اهمیت زیادی برای ما دارند/ رضوانی مدیر با تدبیری است

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: شنا در میان رشته‌های پر مدال قرار دارد و از اهمیت زیادی برای ما برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاووس سعیدی دبیرکل کمیته المپیک، نصرالله سجادی سرپرست کاروان اعزامی ایران به المپیک توکیو، طاهره طاهریان امروز از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو بازدید کرد.

صالحی امیری در خصوص بازدید از فدراسیون شنا اظهار کرد: از آنجایی که این رشته اهمیت زیادی دارد و اگر در کسب سهمیه المپیک موفق باشند مثل رشته‌های شمشیربازی و تیراندازی می‌توانیم آینده خوبی داشته باشیم. لذا برای بازدید از فدراسیون‌ها حرکتی را آغاز کرده‌ایم تا از نزدیک مشکلاتشان را ارزیابی کرده و در رفع آن تلاش کنیم. این تیم‌ها باید برای حضور در رویدادهای جهانی و منطقه‌ای آماده باشند.

وی افزود: فدراسیون شنا سه ویژگی دارد؛ اول اینکه مدیر این فدراسیون موفق است و ارزیابی مثبتی از مجموعه این فدراسیون داریم. رضوانی مدیر با تدبیری است و با ایجاد فضای آرام برای رشته شنا روند رو به رشدی برای فدراسیون ایجاد کرده است.  تیم بسیار خوبی فعالیت می‌کنند و ویژگی دیگر آن گستردگی این رشته در سراسر کشور است که نشان می‌دهد هر چه بیشتر سرمایه‌گذاری کنیم می‌توانیم نتایج بهتری را کسب کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک با اشاره به اهمیت سرمایه‌گذاری در این رشته اظهار کرد: قبل از شروع جلسه با دکتر سجادی گفتگو کردم و تأکید داشتم که باید سرمایه‌گذاری ویژه‌ای در رشته‌هایی از جمله شنا داشته باشیم چون ظرفیت ملی و گسترده‌ای دارند و در حوزه تجهیزات نیز باید به آن‌ها کمک کنیم.

وی به مشکل جدی این فدراسیون یعنی استخر اشاره کرد و گفت: استخر از مسائل جدی این فدراسیون است در حال حاضر ۵ استخر دارند که اگر به فعالیت در این زمینه بپردازیم بخشی از مشکلات حل می شود. فدراسیون نیز هزینه‌های ثابتی دارد و شرایط بودجه کشور خاص است. آن‌ها از ما انتظار حمایت دارند و ما نیز در اولین فرصت به آن‌ها کمک می‌کنیم.

صالحی امیری همچنین از ورزشکاران این رشته تقدیر کرد و به مشکل تیم واترپلو برای کسب سهمیه المپیک اشاره کرد و ادامه داد: این تیم برای کسب سهمیه المپیک در کشور قزاقستان با مشکل کرونا مواجه شد که ما به دلیل اتفاقاتی که روی داد به کمیته بین‌المللی المپیک اعتراض کردیم و منتظر نتیجه هستیم.

انتهای پیام/4048/

نظر شما