شناسهٔ خبر: 40555257 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

موسوی لارگانی در صحن مجلس:

اصلاح قانون بانکداری به دلیل حضور مافیا تعیین تکلیف نشده است

نماینده مردم فلاورجان گفت: بانک‌ها در شرایط کنونی اقتصاد از تولیدکننده حمایت نمی‌کنند که این امر موجب ضرر تولیدکنندگان می‌شود. اصلاح قانون بانکداری از مجلس هشتم تاکنون در دستور کار قرار داشته اما به دلیل حضور مافیا تعیین تکلیف نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی  درباره وضعیت اقتصادی کشور گفت: مشکل اقتصاد ایران مربوط به  قبل از مشکلات و نابسامانی‌های مختلف است و نه تنها این مشکلات همچون سرطانی ریشه دوانده، بلکه معیشت مردم را تحت‌الشعاع قرار داده و سفره هموطنان را هر روز کوچکتر می‌کند.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به راهکار برون رفت اقتصاد از شرایط کنونی، افزود: نخستین گام تحقق جهش تولید است، اگرچه برای اجرایی شدن این موضوع دولت باید از هزینه‌های خود بکاهد، اما چنین اقداماتی دیده نمی‌شود.

وی با بیان اینکه چرا کشوری که مملو از گنج و ثروت است، باید غرق در مشکلات اقتصادی باشد؟ اظهار کرد: دولتمردان چشمان خود را بسته و وجود تحریم‌های خارجی و کارشکنی‌های ترامپ را دلیل مشکلات بیان می‌کنند در حالی که باید با تدوین مگاپروژه‌های متعدد زمینه توسعه ارزآوری را فراهم کرد.

عضو هیات رئیسه مجلس با بیان اینکه تولیدکنندگان، رزمندگان جنگ اقتصادی هستند و به حمایت عاطفی مسئولان نیاز دارند، اضافه کرد: باید با تقویت تولید، محصولات رقابت‌پذیر برای صادرات تولید کرد که سیاست‌های مجلس و دولت مانع این امر می‌شود.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با بیان اینکه تولید به تامین نقدینگی نیاز دارد، تصریح کرد: در شرایط کنونی رقم نقدینگی بیش از ۲۳۰۰ هزار میلیارد تومان شده است.

وی گفت: بانک‌ها در شرایط کنونی اقتصاد از تولیدکننده حمایت نمی‌کنند که این امر موجب ضرر تولیدکنندگان می‌شود. اصلاح قانون بانکداری از مجلس هشتم تاکنون در دستور کار قرار داشته اما به دلیل حضور مافیا تعیین تکلیف نشده است.

نظر شما