شناسهٔ خبر: 40554244 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

مک‌گریگور اعلام بازنشستگی کرد

ایسنا نوشت: مبارز ایرلندی UFC برای سومین باز اعلام بازنشستگی کرد.

صاحب‌خبر -

کونور مک گریگور مبارز ایرلندی و قهرمان پیشین مسابقات (UFC) در دو وزن، از بازنشستگی خود خبر داد. این ورزشکار این موضوع را در توییتر خود گزارش داد.

مک گریگور ۳۱ ساله با ارسال عکسی با مادرش نوشت: "سلام به همه، من تصمیم گرفتم از ورزش های رزمی خداحافظی کنم. به خاطر خاطرات ماندگار این سفر شگفت انگیز از همه تشکر می کنم."

این اولین بار نیست که مک گریگور اعلام بازنشستگی می کند. برای اولین بار، این مبارز ایرلندی در سال ۲۰۱۶ ضمن آماده سازی برای مبارزه با ناتیا دیاز، اظهارات مشابهی مطرح کرد اما بعد از مذاکره با دانا وایت، رئیس UFC، مک گریگور وارد هشت ضلعی شد و کمربند قهرمانی را برگرداند. آخرین بار نیز در مارس ۲۰۱۹ رخ داد که مک گریگور خداحافظی کرد و در برگشت توانست دونالد کرون آمریکایی را شکست دهد.

وایت پیش از این گفته بود که مک گریگور می تواند با برنده مبارزه حبیب نور ماگومدوف و قهرمان موقت جاستین گاتچی مبارزه کند. مک گریگور و نورماگومدوف پیش از این در هشت ضلعی به مصاف هم رفته بودند که با برتری نورماگومدوف همراه بود.

مک گریگور یکی از مبارزان محبوب UFC است، او ۲۶ مبارزه را انجام داد و ۲۲ پیروزی کسب کرد و چهار شکست نیز متحمل شد. این ایرلندی در سال ۲۰۱۵ عنوان اول UFC را بدست آورد و بعداً به اولین مبارز سازمان تبدیل شد که به طور هم زمان موفق به کسب دو عنوان در دسته بندی های مختلف وزنی شد.

256 251

برچسب‌ها:

نظر شما