شناسهٔ خبر: 40551273 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

دلیل انتخاب ترکیب عجیب پرسپولیس برای بازی با سایپا مشخص شد

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی در دیداری تدارکاتی به مصاف سایپا رفت که از ترکیب و چینش جالبی سود می‌برد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان – تیم فوتبال پرسپولیس یکی از تیم‌هایی بود که بر صدور مجوز بازی تدارکاتی بعد از آغاز تمرینات که حدود سه ماه به دلیل شیوع ویروس کرونا تعطیل بود، اصرار داشت. موضوع، اما اینجاست که سرخ‌پوشان در اولین بازی تدارکاتی خود که با تیم سایپا انجام دادند با ترکیبی عجیب و دور از انتظار به زمین رفتند که تعجب همگان را برانگیخت.

پرسپولیس در نیمه اول این دیدار با ترکیب بوژیدار رادوشوویچ، احسان حسینی، سینا مهدوی، ارسلان آزادی، محسن ربیع‌خواه، امیر روستایی، آریا برزگر، محمد حسینی، مهدی عبدی، سعید حسین‌پور و مهدی ترابی به میدان رفت. ترکیبی که تنها محسن ربیع‌خواه و مهدی ترابی از شاکله اصلی تیم در آن حضور داشتند و ۹ بازیکن آن، از بین نفرات ذخیره انجام شده بودند.

ترکیب سرخ‌پوشان در نیمه دوم اما به کلی دگرگون شد و با ترکیب علیرضا بیرانوند، مهدی شیری، محمد حسین کنعانی‌زادگان، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، احمد نورالهی، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، وحید امیری و علی علیپور به میدان رفتند.

این در شرایطی است که پرسپولیس برای رسیدن به شرایط آمادگی و هماهنگی جهت ادامه لیگ، کمتر از دو هفته فرصت دارد و در این زمان کم نمی‌توان دیدار‌های تدارکاتی زیادی انجام داد. باید این موضوع را هم در نظر گرفت که بخش زیادی از این زمان صرف بدنسازی بازیکنانی می‌شود که مدت‌هاست از شرایط بازی دور هستند.

در این ارتباط یکی از اعضای کادر فنی باشگاه پرسپولیس به میزان گفت که انتخاب این ترکیب برای بازی تدارکاتی دلیل خاصی داشت. بازیکنان جوان در نیمه اول به میدان رفتند تا حریف را خسته کنند و بازیکنان باتجربه از نیمه دوم وارد زمین شدند. با این کار، ریسک مصدومیت سرخپوشان به پایین‌ترین حد خود رسید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما