شناسهٔ خبر: 40538487 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کسب و کارهای استارتاپی با مسابقه زنده تلفنی در ۲ شبکه تلویزیون

مسابقه تلویزیونی "فن‌آورد" با نگاهی به کسب و کارهای استارتاپی در شبکه ۴ و "برخط شو" به صورت زنده روی آنتن شبکه پنج سیما می‌رود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امشب دو مسابقه تلویزیونی در راهند؛ یکی علمی و دیگری تلفنی که جزئیات آن را در ادامه ببینید:

آغاز یک مسابقه جذاب علمی در شبکه چهار

مسابقه تلویزیونی "فن‌آورد" با نگاه متفاوت و کارشناسانه به کسب و کارهای استارتاپی، از امشب 17 خردادماه روی آنتن شبکه چهار سیما می‌رود. در هر قسمت از مسابقه تلویزیونی "فن‌آورد"، 7 شرکت کننده با تجربیات مختلف در حوزه‌های معماری، الکترونیک، سرمایه‌گذاری هوشمند، طراحی هویت بصری، طراحی بسته بندی، تبلیغات، طراحی کاراکتر،رشته کارآفرینی و ... شرکت می کنند و در هر قسمت سه داور طرح ها و ایده های شرکت کنندگان را ارزیابی و برنده نهایی را اعلام می‌کنند.

"فن‌آورد" فرصتی است تا صاحبان ایده‌ها با یکدیگر به رقابت بپردازند، استعدادیابی و کارآفرینی از جمله اهداف این مسابقه تلویزیونی است. موضوع قسمت اول این مسابقه که امشب (شنبه 17 خرداد ماه) ساعت 21 از شبکه چهار سیما پخش می شود درخصوص معماری است و 7 شرکت کننده برای برنده شدن با یکدیگر رقابت می‌کنند.

مرادی استاد مرکز معماری حوزه هنری، رییسی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و فروزانفر رییس مرکز معماری حوزه هنری سه کارشناس و داوری‌اند که در قسمت اول رقابت شرکت کنندگان را مورد ارزیابی قرار می‌دهند. اجرای این مسابقه تلویزیونی را آرش سروری برعهده دارد و علی ضیایی به عنوان گوینده با این برنامه همکاری می‌کند.

"فن آورد" به تهیه کنندگی علی اقتدارپرور محصول گروه اجتماعی شبکه چهار سیما است که دو روز در هفته روزهای شنبه و چهارشنبه ساعت 21 از شبکه دانایی پخش می‌شود. محمد حسین عبدالهی مجری طرح و محسن حسینی کارگردان این مسابقه تلویزیونی‌اند.

فصل جدید مسابقه "برخط شو" در شبکه پنج

فصل جدید مسابقه "برخط شو" کاری از گروه تهران و شهروندی از شنبه 17 خردادماه ساعت 22:30  بر روی آنتن شبکه پنج می‌رود. اجرای این مسابقه جذاب و پر هیجان در فصل جدید را مهسا ایرانیان بر عهده خواهد داشت. مسابقه جذاب زنده "برخط شو" هر شب میزبان دو شرکت‌کننده به‎صورت تلفنی و بی‌شمار شرکت کننده‎ای که در منازل خود و از طریق اپلیکیشن می توانند در مسابقه شرکت کنند، در این مسابقه محدودیت سنی برای شرکت کنندگان وجود ندارد.

محور سوالات این مسابقه اطلاعات عمومی، تهرانگردی و ایرانشناسی و ... است. ئدر پایان هر هفته 10 میلیون ریال به شرکت‌کننده‌ای که بیشترین امتیاز را در طول هفته کسب کرده باشد، تعلق خواهد گرفت. مخاطبان برای شرکت در این مسابقه کافی است اپلیکیشن مسابقه را از سایت رسمی‌ شبکه به آدرس www.tv5.ir دریافت و نصب کنند.

مسابقه "برخط شو" به تهیه‌کنندگی محسن سال افزون و پژمان رنجبر، از شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت 22:30 بر روی آنتن شبکه پنج می‌رود.

انتهای پیام/

نظر شما