شناسهٔ خبر: 40538044 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آنا | لینک خبر

باوجود اعلام قبلی شبکه دو سیما؛

«سامو بندری» باز هم از جدول پخش حذف شد!/ سریال تکراری «رهایی» جایگزین «بچه مهندس 3»

درحالی که قرار بود سریال «سامو بندری» از امشب روی آنتن برود، از ظهر امروز درجدول پخش شبکه دو سیما سریال «رهایی» جایگزین این مجموعه تلویزیونی شد.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، در حالی که طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه دو سیما  قرار بود سریال «سامو بندری» به عنوان جایگزین سریال «بچه مهندس 3»  از امشب ۱۷ خردادماه روی آنتن شبکه دو سیما برود، از ظهر امروز سریال رهایی جایگزین این مجموعه تلویزیونی در کنداکتور این شبکه شد.

«سامو بندری» با قصه‌ای از اصغر عبداللهی،کارگردانی ابراهیم فروزش و تهیه‌کنندگی سیدعلیرضا سبط‌ احمدی سال ۹۷ در بوشهر جلوی دوربین رفت و پس از چندماه تصویربرداری، در همان لوکیشن‌های جنوب کشور به تولید رسید.

این سریال که در قالب چند قصه روایت می‎شود، پیش از این قرار بود اواخراسفندماه به کنداکتور شبکه دو اضافه شود اما به یکباره از جدول پخش کنار رفت. این برای دومین بار است که پخش سریال «سامو بندری» بدون ارائه هیچ توضیحی به تعویق می‌افتد.

حسن پورشیرازی، مائده طهماسبی، علی اوسیوند، مهدی فقیه، آریاوا رستمی، کورش زنگویی، ناهید ثناگو، مرتضی نوری فیروزی، لیلا دمان، عباس باکو، خلیل چراغ زاده، محمد گتوتی‌زاده، اسماعیل عاشوری، حدیث سیرجانیان، سید رضا حسینی، مهدی عبدی، عبدالکریم محمودنیا، یوسف فهمیده، سید احمد صداقت بخشی و … در این سریال نقش‌آفرینی کرده‌اند.

در خلاصه این داستان آمده است: سامو تنها پسر ناخدا صبور، نوجوان بندری، باهوش، پر شر و شور و ماجراجوست. او درگیر اتفاق‏ هایی پیچیده و عجیب می‌‏شود و خانواده و دوستانش هم درگیر ماجراهای خودش می‏‌کند. نیت او در هر ماجرا پاک و صادقانه است اما ناخواسته باعث بر هم زدن آن بندر کوچک و دردسرساز برای خودش و اطرافیانش می‌شود…

سریال «رهایی» به کارگردانی مسعود تکاور یک مجموعه تلویزیونیدر ژانر پلیسی است که دانیال حکیمی، سام قریبیان، افشین سنگ‌چاپ، شاهد احمدلو، رضا توکلی، حسین سلیمانی، زیبا بنماران، رامتین خداپناهی در آن ایفای نقش کرده اند. این سریال پیش از این در پاییز سال 1393 روی آنتن شبکه دو سیما رفت.

انتهای پیام/4104/

نظر شما