شناسهٔ خبر: 40537849 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

"فرمول یک" تولیدی می‌شود

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما از ساختار جدید برنامه "فرمول یک" خبر داد و گفت: اواخر تابستان یا اوایل مهرماه،‌ این برنامه تولیدی به آنتن می‌رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم،  چند وقتی است از بازگشت برنامه "فرمول یک" به آنتن خبرهایی می‌رسد، فضل‌الله شریعت‌پناهی مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم  به این نکته اشاره کرد که هنوز زمان دقیق پخش این برنامه تلویزیونی مشخص نشده اما با ساختاری جدید و تولیدی، به آنتن برمی‌گردد.

وی با اشاره به اینکه برنامه "فرمول یک" درباره تجلیل از تلاش مؤمنانه و بحث کرونا، خاطرنشان کرد:  قسمت‌های پایانی برنامه "فرمول یک" قرار است  سه‌شنبه این هفته و چند قسمتی در هفته‌های آینده روی آنتن برود تجلیل از کسانی است که در این حوزه تلاش مؤمنانه و بحث کرونا خدماتی را به جامعه ارائه دادند. 

شریعت‌پناهی درباره اتفاقات جدید برنامه "فرمول یک" گفت: برنامه "فرمول یک" با تغییر ساختار، تولیدی به آنتن می‌رسد. فضای برنامه علاوه بر گفتمان و آیتم‌های دیگر، بعد سرگرمی و تفریحی‌اش بیشتر می‌شود. سیدعلی ضیاء مجری برنامه هم دغدغه داشت که این برنامه همچون سری‌های قبل تکرار نشود، به همین‌خاطر طرحی داده‌اند و جلسه‌ای برگزار شده یکسری نکاتی را مدیر شبکه و گروه اجتماعی گفته‌اند احتمالاً پیش‌تولید کار دو ماهی زمان می‌برد.

وی درباره زمان پخش برنامه به خبرنگار تسنیم،  توضیح داد: هنوز تاریخ دقیق پخش این برنامه تلویزیونی مشخص نشده، اما احتمال دارد با نام جدید، اواخر تابستان یا اوایل مهرماه به آنتن شبکه 2 سیما برسد. 

مدیر گروه اجتماعی شبکه یک سیما همچنین درباره "صبح بخیر ایران"،‌ گفت: "صبح بخیر ایران" با فضای جدید بعد از ماه مبارک رمضان به آنتن برگشت. 

بر اساس این گزارش،  عوامل برنامه در فراخوانی از افرادی که در حوزه خوانندگی فعالیت دارند دعوت کرده‌اند تا قطعه‌ای را با محوریت موضوع «ایران و همدلی» برای برنامه «فرمول یک» ارسال کنند. قرار است خواننده‌های حرفه‌ای‌تر آهنگ‌ها را به‌ صورت زنده در برنامه "فرمول یک" اجرا کنند.

انتهای پیام/

 

نظر شما