شناسهٔ خبر: 40536797 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برای نخستین بار؛

زنان کبدی‌کار به بازی‌های ساحلی آسیا اعزام می‌شوند

تهران- ایرنا- رییس فدراسیون کبدی از اعزام زنان کبدی‌کار برای نخستین بار به بازی‌های ساحلی آسیا در کنار مردان خبر داد و گفت: ۱۲ نفر از کبدی کاران زن و مرد در این بازی‌ها حضور می‌یابند.

صاحب‌خبر -

عباس اورسجی روز شنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه بازی‌های ساحلی آسیا هنوز لغو نشده و دستورالعمل این بازی‌ها در چین برای ما فرستاده شد. اگر بحران کرونا تمام شود به تمامی روسای هیات‌ها و ورزشکاران اعلام می‌کنیم تا به طور انفرادی برنامه بدن سازی و تغذیه ورزشکاران را پیگیری کنند.

وی افزود: اگر شرایط فراهم شود انتخابی تیم ملی را در تیر ماه برگزار می‌کنیم. حداقل ۶ نفر از تیم زنان و ۶ نفر از تیم مردان راهی این بازی‌ها خواهند شد. در واقع زنان برای نخستین بار در بازی‌های ساحلی آسیا شرکت می‌کنند. این رقابت‌ها در مهرماه برپا می‌شود و وقت زیادی برای آماده کرده ورزشکاران داریم. کبدی رشته‌ای پربرخورد است و آخرین رشته‌ای باید باشد که شروع فعالیت آن را اعلام  کنند زیرا رشته‌های دیگر انفرادی و کم خطرتر هستند.

رییس فدراسیون کبدی عنوان کرد: بدنبال برگزاری دوره بازآموزی و کارگاه‌های آموزشی درجه ۳ مربیان به طور برخط هستیم. همچنین باید برای تمامی داوران زن و مرد آزمونی بگذاریم تا سطح آنان مشخص شود.

وی درخصوص وضعیت لژیونرها گفت: لیگ هند هم بدلیل کرونا تعطیل است اما امکان دارد بدون تماشاگر برگزار شود و لژیونرها هم در آن حضور یابند.

برچسب‌ها:

نظر شما