شناسهٔ خبر: 40536766 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

پرهیزگار: حضور استقلال و پرسپولیس می‌تواند به جذابیت‌های فوتسال کمک کند

رئیس کمیته فوتسال گفت: حضور ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس در فوتسال می‌تواند به جذابیت‌های لیگ برتر کمک کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، داوود پرهیزگار، رئیس کمیته فوتسال درباره شرایط تیم ملی بیان کرد: قرار بود از امروز تمرینات تیم ملی را آغاز کنیم، اما به دلیل شیوع ویروس کرونا و اینکه برنامه‌ای برای اجرای شیوه نامه های بهداشتی نداشتیم، آغاز نشد.

او افزود: امروز صبح با مسئولان فدراسیون فوتبال و مسئولان فدراسیون پزشکی ورزشی جلساتی داشتیم و یک شیوه نامه تنظیم شد تا برای شروع تمرینات و اردو‌های تیم ملی اقدام کنیم.  

پرهیزگار در خصوص درخواست باشگاه استقلال برای تیم‌داری در لیگ برتر فوتسال گفت: فصل قبل هم صحبت‌هایی بود و ظاهرا مدیرعامل باشگاه استقلال تصمیم دارند فصل بعد در لیگ برتر فوتسال تیم داری کنند و این را در اولویت کاری شان قرار داده اند. ما از این موضوع استقبال می‌کنیم و حضور استقلال و پرسپولیس می‌تواند به جذابیت‌های آن کمک می‌کند. تماشاگران مهم‌ترین رُکن فوتسال هستند و آن‌ها می‌توانند کمک کنند. همچنین جای استان تهران در لیگ فوتسال خالی است.

رئیس کمیته فوتسال خاطرنشان کرد: با توجه به حضور نبی، بخشی از پاداش و حقوق بازیکنان تیم ملی پرداخت شد و دنبال این هستیم تا این رویه ادامه پیدا کند. من جزییات اساسنامه را نمی‌دانم، اما این اساسنامه کار دارد تا تعداد افراد افزایش یابد و جایی برای فوتسال باشد. حضور مربیان و بازیکنان فوتسال می‌توانند مثمرثمر باشد.

پرهیزگار  در پایان گفت: فعلا تمرکزمان تیم ملی فوتسال است و AFC تاریخ دقیقی را برای بازی‌ها اعلام نکرده است، اما ۲ برنامه برای تیم ملی داریم و به دنبال این هستیم تا تیم ملی امید را تشکیل دهیم و به دنبال بررسی گزینه‌های مربیگری هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما