شناسهٔ خبر: 40536708 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

معاون استاندار اردبیل:

بی‌توجهی به فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم کرونا می‌شود

اردبیل - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی موجب بروز موج دوم پیک کرونا در این استان می‌شود.

صاحب‌خبر -

 بهروز ندایی روز شنبه در جلسه ستاد مدیریت کرونا افزود: با توجه به بازگشایی برخی اماکن عمومی توجه به رعایت فاصله اجتماعی امری ضروری بوده و باید همواره با تاکید به مردم اطلاع‌رسانی شود.
وی بیان‌کرد: بر اساس اعلام ستاد ملی مدیریت کرونا از اول تیرماه نماز جمعه در تمام شهرهای استان برگزار می‌شود.
معاون استاندار اردبیل تشریح‌کرد: همچنین از ۲۴ خردادماه مهدهای کودک، کلاس‌های آموزشی و آموزشگاه‌های رانندگی نیز بازگشایی می‌شود.
ندایی اظهارداشت: همچنین تورهای گردشگری و سینماها هم با ظرفیت پذیرش ۵۰ درصد می‌توانند فعالیت کنند.
او با تاکید بر پرهیز از برگزاری اجتماعات و مجالس غیرضروری گفت: همچنان تالارها بازگشایی نشده و در هفته‌های آینده در صورت ابلاغ ستاد ملی کرونا بازگشایی می‌شود.
معاون استاندار اردبیل با اشاره کنترل قابل قبول کرونا در استان اردبیل نسبت به استان‌های دیگر ، بی‌توجهی به رعایت پروتکل‌ها را موجب خروج از وضعیت زرد به قرمز دانست.
ندایی با اشاره به درخواست آبگرم‌ها برای بازگشایی گفت: هنوز دستورالعمل بهداشتی و بازگشایی این اماکن از ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام نشده است.
وی افزود: استخرهای روباز با رعایت پروتکل‌ها و ظرفیت پایین می‌توانند فعالیت کنند.
وی ادامه‌داد: در صورت مثبت شدن تست کرونای کارکنان و استفاده‌کنندگان استخرها فعالیت این اماکن محدود می‌شود.
ندایی تصریح‌کرد: سلامتی مردم مهم‌ترین موضوع بوده و با هدف قطع زنجیره انتقال تمامی اماکن عمومی از جمله مطب‌های پزشکان نیز بازرسی و تذکرات لازم در خصوص جلوگیری از انباشت جمعیت ارائه می‌شود.

نظر شما