شناسهٔ خبر: 40536627 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: سپاه نیوز | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان : انقلاب اسلامی ایران به‌برکت قیام ۱۵ خرداد الگوی جهانی مقاومت شد‌

سپاه نیوز: مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان با اشاره به اهمیت قیام ۱۵ خرداد گفت: اگر ما توانستیم به دنیا ثابت کنیم که تنها راه نجات بشر دستورات الهی است و به الگوی جهانی مقاومت تبدیل شویم،‌ به برکت همین روز تاریخی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش سپاه نیوز؛ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) استان خوزستان اظهار داشت: رخداد تاریخی 15 خرداد به‌دنبال حوادث و وقایعی مانند انجمن‌های ایالتی و ولایتی و به رسمیت‌شناختن دولت صهیونیست از طرف شاه ملعون  و حذف سوگند به قرآن رخ داد؛ این مسائل از سوی علمایی نظیر امام خمینی(ره) با مخالفت‌های شدید روبرو شد.

 

وی در ادامه با بیان این‌که در روز 25 فروردین سال 1341 مصادف با سالروز شهادت امام صادق (ع) ماموران ستم‌شاهی به فیضیه حمله کردند افزود : با سخنرانی امام در روز 4 خرداد 42 و دستگیری شبانه امام(ره) راهپیمایی‌هایی در شهرهای مختلفی رخ داد و این باعث شد که ماموران رژیم آدم‌کش پهلوی تعداد زیادی از عزیزان مومن و مسلمان انقلابی را به خاک و خون بکشند.

 

 حجت‌الاسلام والمسلمین رستگار در ادامه افزود: این نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی بود که به لطف الهی این درخت تنومند 41 ساله هم قوی‌تر شده و هم توانسته انقلابش را فرای مرزهای جغرافیایی جمهوری اسلامی برساند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ولی‌عصر(عج) گفت:‌ از امام راحل پرسیدند که سربازان شما کجا هستند و ایشان نیز پاسخ داد سربازان من یا در گهواره هستند یا به دنیا نیامده‌اند؛ دیدیم که این گفته امام صدق کرد و در بهمن  57 انقلاب رخ داد و تاکنون مردم پاسدار این انقلاب بوده‌اند، اگر امروز ما توانستیم دنیا را در پیچ تاریخی قرار دهیم و اگر توانستم در حیاط خلوت آمریکا حضور پیدا کنیم و به قدرت منطقه‌ای تبدیل شویم به برکت همین روز است.

 

وی تصریح کرد: امروز که کرونا آمده و شاید نتوانیم در مراسم پاسداشت این روز حضور پیدا کنیم باید برای بزرگداشت این روز در فضای مجازی فعال باشیم و تلاش کنیم آرمان‌ها و پیام‌های 15 خرداد را به گوش مردم جهان برسانیم.

نظر شما