شناسهٔ خبر: 40535332 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: سرپوش | لینک خبر

لیگ برتر و جام حذفی

وقتی پرسپولیسی‌ها پروتکل‌های بهداشتی را فراموش می‌کنند!/ تصاویر

در حاشیه بازی دیروز سایپا و پرسپولیس، چندی از مدیران و پیشکسوتان این باشگاه در این دیدار حاضر شدند و بدون رعایت فاصله اجتماعی با یکدیگر دیدار کردند و عکس یادگاری انداختند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و سایپا در دیداری دوستانه به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه بدون گل به پایان رسید. این دیدار که نخستین بازی دوستانه سرخ‌ها بعد از تعطیلات و قرنطینه بود، مهمان‌های ویژه‌ای از جمله مهدی رسول‌پناه، حبیب کاشانی، محمد پنجعلی و فرشاد پیوس داشت. باشگاه پرسپولیس نیز از این دیدار و مهمان‌های ویژه‌اش گزارش تصویری روی سایت و کانال رسمی خود منتشر کرد که این عکس‌ها یک نکته خاص داشت؛ رعایت نکردن فاصله فیزیکی!

پرسپولیس,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

چندی پیش افشین پیروانی در مصاحبه‌ای و در پاسخ به بسیاری از مدیران باشگاه‌های دیگر مبنی بر رعایت پروتکل‌های اجتماعی همانند بوندسلیگا و لالیگا اذعان کرد که باشگاه پرسپولیس سعی در پیروی از این ۲ لیگ مطرح اروپایی دارد و سعی دارد با الگوگیری از باشگاه‌های آلمانی پروتکل‌های بهداشتی را با بهترین روش رعایت کند. اتفاقی که در نخستین بازی سرخ‌ها بعد از قرنطینه رعایت نشد و مهمانان و اعضای این باشگاه علاوه بر رعایت نکردن فاصله اجتماعی در آغوش گرفتن یکدیگر، حتی در عکس‌های یادگاری خود نیز برای نماد هم که شده فاصله را رعایت نکردند و در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

البته از حق نباید گذشت که همه اعضا و پیشکسوتان این تیم از ماسک استفاده کرده بودند اما باتوجه به صحبت‌های سخنگوی ستاد کرونا و پزشکان متخصص، تنها ماسک نمی‌توانتد مانع از انتقال بیماری شود و رعایت بسیاری نکات دیگر از جمله استفاده از دستکش و حفظ فاصله فیزیکی لازمه دوری از این ویروس است.

پرسپولیس,اخبار فوتبال,خبرهای فوتبال,لیگ برتر و جام حذفی

این حرکت اعضای باشگاه‌ پرسپولیس که از سردمداران ادامه لیگ و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا به حساب می‌آمدند به نوعی زنگ خطر را به صدا درآورده و بهتر است باشگاه‌ها نه تنها در حرف، بلکه در عمل نکات بهداشتی را به صورت واقعی رعایت کنند.

نظر شما