شناسهٔ خبر: 40535265 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

معاون پژوهشی دانشگاه پیام‌نور:

استفاده از اپلیکیشن «پیام من» برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور گفت: نسخه ۳۲ اپلیکیشن پیام من با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات پایان ترم راه‌اندازی شده است و به صورت رایگان در اختیار دانشجویان قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمد علی کریمی معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه پیام نور با عنوان اینکه استفاده از اپلیکیشن «پیام من» برای آزمون پایان ترم دانشجویان رایگان است؛ گفت: نسخه ۳۲ اپلیکیشن پیام من با هدف کاربری آسان ویژه امتحانات پایان ترم دانشجویان راه اندازی شده است تا در زمان امتحان، دانشجویان به راحتی بتوانند از این اپلیکیشن استفاده کنند.

وی افزود: علاوه بر اپلیکیشن تلفن همراه، نسخه تحت وب (Desktop) این اپلیکیشن نیز راه اندازی شده و دانشجویان می‌توانند برای استفاده از نسخه تحت وب برای امتحان به ادرس Pm.pnu.ac.ir مراجعه کنند.

کریمی با اشاره به دیگر خدمات قابل ارائه از طریق اپلیکیشن «پیام من» اظهار کرد: این اپلیکیشن از ابتدا با هدف ارائه خدمات متنوع آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اطلاع رسانی مورد نیاز دانشجویان راه اندازی شد و دانشجویان می‌توانند با پرداخت حق عضویت ۱۰ هزار تومانی از کلیه این خدمات نظیر دسترسی به بانک ۸۰ میلیون مقاله، آزمون‌های آزمایشی، اطلاعیه‌های کسب و کار، پرونده‌های پرسنلی و ... استفاده کنند.

وی با بیان اینکه راهنمای آموزش تصویری نحوه نصب و آزمون اپلیکیشن پیام من در صفحه اینستاگرام دانشگاه به نشانی upnanews بارگذاری شده است؛ خاطرنشان کرد: دانشجویان می‌توانند با مراجعه به این صفحه از اطلاعات و کاربرد‌های روز این اپلیکیشن آگاه شوند.

نظر شما