شناسهٔ خبر: 40534692 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

توفیق اجباری برای پرسپولیس ؛ قرارداد ستاره پرسپولیسی ها دائمی می شود؟

صاحب‌خبر -

 بعد از مصدومیت شدید محمد انصاری و پارگی رباط صلیبی او، محمد نادری به پرسپولیس آمد تا جای خالی ستاره سمت خط دفاعی پرسپولیس را پر کند. نادری جوان در ۲۲ سالگی درخشش قابل توجهی در آخرین نیم فصل پرسپولیسِ برانکو داشت و تا جایی درخشید که ایرج عرب برای یک فصل دیگر اجازه حضور قرضی وی را گرفت. اجازه ای که رفته رفته به پایان می رسد و به احتمال زیاد نادری چاره ای ندارد جز بازگشت به تیک سابق اش.

 

نادری در شروع فصل جاری البته نتوانست مثل سابق در پست دفاع چپ موفق عمل کند. او تا زمانی که کالدرون در رأس کار بود، اگرچه در اکثر بازی ها به میدان رفت اما با صلاحدید مرد آرژانتینی به عنوان وینگر چپ به بازی گرفته می شد. کالدرون به شدت معتقد بود که نادری میل تهاجمی زیادی دارد و حیف است که توانایی های او در دفاع از بین برود. به همین دلیل بود که سعی می کرد نادری را به دروازه حریف نزدیک تر کند.

 

پس از جدایی کالدرون و با حضور یحیی گل‌محمدی شرایط برای محمد نادری بدتر شد. با اینکه یحیی در تراکتور سرمربی نادری بوده و به خوبی این مدافع و خصوصیات فنی‌اش را می‌شناخت اما در اکثر بازی ها انصاری را به او ترجیح داد.


یحیی در دو بازی ابتدایی حضورش مقابل تراکتور و صنعت نفت از نادری استفاده نکرد و در دربی به این مدافع در۳۰دقیقه پایانی میدان داد. بعد از آن قرار بود نادری مقابل سپاهان در ترکیب اصلی باشد که حریف به زمین نیامد. نادری در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الدحیل بازی کرد اما انگار عملکردش طوری نبود که یحیی را متقاعد کند و در دیدار با شارجه باز هم انصاری به عنوان مدافع چپ به زمین رفت.


هرچند در آخرین بازی برگزار شده پرسپولیس مقابل شهرخودرو، سرانجام شماره ۲۸ سرخ‌ها در ترکیب اصلی قرار گرفت و برای اولین بار در تیم یحیی و در لیگ برتر فیکس شد.

 

در این میان اما موضوع اصلی فارغ از حضور ثابت یا چند دقیقه ای نادری در ترکیب پرسپولیس این است که او هنوز بازیکن کورتریک به حساب می‌آید و طی یک سال و چند ماه اخیر به عنوان بازیکن قرضی برای پرسپولیس بازی کرده است.


نادری دو فصل دیگر با کورتریک قرارداد دارد اما روز ۳۰ ژوئن (۱۰ تیرماه) دوران حضور قرضی این بازیکن در پرسپولیس به پایان خواهد رسید. در واقع قبل از رسیدن به این مدت که کمتر از یک ماه دیگر خواهد بود مدیران پرسپولیس باید با مدیران باشگاه بلژیکی مذاکره کرده و در صورت تمایل باشگاه این بازیکن را حفظ کند. گفتنی است شکل قرارداد او با تیم بلژیکی خیلی شبیه به قرارداد امید نورافکن است و مدیر برنامه‌های مشترک شان حالا خواسته هر دو به تیم‌های بلژیکی برگردند تا توافق شان نهایی شود.


در این میان درصورت پارگی رباط محمد انصاری وضعیت برای نادری کاملا متفاوت خواهد بود. یحیی گل محمدی اگرچه در شرایط عادی انصاری را به نادری ترجیح می دهد و خود نادری نیز این موضوع را خوب می داند، اما در صورت مسجل شدن مصدومیت انصاری از ناحیه رباط، یحیی چاره ای نخواهد داشت جز این که برخلاف گذشته فشار بیشتری برای ادامه همکاری با نادری به باشگاه بیاورد.


به هر روی آن چه که قطعی به نظر می رسد این است که احتمال بازگشت نادری به تیم سابق اش بیشتر از قبل شده است.

برچسب‌ها:

نظر شما