شناسهٔ خبر: 40533648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز عنوان کرد

دیپلماسی مبتکرانه و دشمن شناسی؛ ویژگی بارز امام خامنه ای

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی دشمن‌شناسی، انتقادپذیری، دفاع از مظلوم، دیپلماسی مبتکرانه، ساده‌زیستی، تواضع، امین به بیت‌المال، پرهیز از قبیله‌گرایی و ایمان به نصرت پروردگار را از وِیژگی های بارز رهبر فرزانه انقلاب برشمرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت‌الاسلام سیدمحمد علی آل هاشم، در آیین پایانی برنامه های ماه رمضان سپاه غدیر تبریز گفت: امام خمینی به مردم جسارت داد تا در برابر دشمن بایستند و دریچه امید را در دل‌های مسلمانان جهان باز کرد.

وی با تبریک سی و دومین سالروز زعامت امام خامنه‌ای حفظه الله تعالی، بیان کرد: امام خمینی مستضعفان دنیا را حمایت نمود، بیداری اسلامی را بنا نهاد و راه ایستادگی مقابل مستکبران را به تمام آزادیخواهان جهان نشان داد.

حجت الاسلام آل هاشم افزود: یکی از برکات امام، جهانی‌سازی دفاع از فلسطین بود و این هجمه جهانی علیه استکبار و صهیونیست را در تقویم ملل جهان گنجاند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: مردمی بودن از صفات بارز مقام عظمای ولایت است و صفات ویژه رهبری در ایشان بیشتر نمایان می شود.

حجت الاسلام آل هاشم اضافه کرد: دشمن‌شناسی، انتقادپذیری، دفاع از مظلوم، دیپلماسی مبتکرانه، ساده‌زیستی، تواضع، امین به بیت‌المال، پرهیز از قبیله‌گرایی و ایمان به نصرت پروردگار در معظم‌له ظهور و بروز دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی درحال تبدیل شدن به یک قدرت بی‌بدیل است که در سایه اهمیت و رهنمودهای داهیانه ای است که ایشان به جنبش نرم‌افزاری، جهاد علمی و جهش تولید می دهد.

 وی بیان داشت: در ششم تیرماه سال هزار سیصد و شصت ایشان از ترور نافرجام و به مدد خداوند متعال سالم ماند تا رهبری نظام و هدایت مسلمانان جهان را به عهده بگیرد.

 در پایان این آیین از مربیان عقیدتی سیاسی و قاریان قرآن در ماه مبارک رمضان تجلیل شد.

نظر شما