شناسهٔ خبر: 40521657 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

مشاهداتی کرونایی از چند مرکز درمانی در البرز

صاحب‌خبر -

عبدالحمید نورزایی، از مخاطبان انصاف نیوز، مشاهدات خود از چند مرکز درمانی در روز گذشته را به این شرح نوشته است:

امروز صبح از ۴ بیمارستان مخصوص کرونا یا دارای بخش‌های بستری کرونا دیداری داشتم آشفتگی و آنارشی سیستمیک همپای ویروس در تکاپو برای گرفتن جان بود ….. توی کل کرج (استان البرز) فقط بیمارستان قلب رجایی سی تی اسکن داشت و بقیه بیمارستانهای دولتی سی تی اسکن شون خراب بود و جالب اینکه فقط بیمارستان امام علی که قطب مبارزه با کرونای استان هست فقط متخصص ریه داشت! 🙄🙄

همچنین توی همه بیمارستانها (مدنی، امام حسین، رجایی، امام علی) پزشک بعد از ساعت ۸ میومد سر کار! تست کرونا در هیچکدوم از بیمارستانها گرفته نمی‌شد و فقط در امام علی به ندرت تست گرفته می‌شد که به شرایط خیلی حاد مریض ارتباط داشت!

جالب اینکه در یک مرکز درمانی خیریه به نام حضرت ابوالفضل در سراسیاب ملارد تست کرونا به صورت رایگان گرفته میشه و خدمه اونجا بسیار فعال و مجهز بودند مجهزتر از ۴ بیمارستان دیگه بودند! که روی صورت چند تا از پرستارها و پزشک‌ها ماسک‌های ۳m دیدم! که واقعاً جای تعجب داشت!

اما چیز دیگه‌ای که باعث تعجب من و پرستار در بیمارستان امام علی شد این بود که یکی از مریض‌ها دستکش بسیار نایاب استریل جراحی دستش بود در حالی که خود پرستار دستکش نایلونی داشت و مجبور شده بود ۳ جفت رو روی هم دستش کنه!

و ماسک  n95 هم در داروخانه بیمارستان به قیمت ۴۵ هزار تومان فروخته می‌شد!

اکثر تخت‌ها خالی بود توی امام علی توزیع ماسک و لباس بین پرسنل به صورت روزانه انجام می‌گرفت و تحویل سوپروایزر داده می‌شد…. اما متاسفانه تلنباری از ناامیدی و مرگ و عذاب رو می‌شد دید در بین بیماران …. و فرسودگی و آنارشی در سیستم بهداشتی و درمانی و خستگی پرسنل موج می‌زد در تمام بیمارستانها….

انتهای پیام

نظر شما