شناسهٔ خبر: 40517670 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

امام جمعه گناوه:

امام (ره) ابهت پوشالی ابرقدرت‌ها را در هم شکست

«سیدعبدالهادی رکنی حسینی» گفت: با جان باختن یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا، موج تنفر و فریاد عدالت خواهی علیه این کشور در همه جهان راه افتاده که این مهم به برکت امام راحل تحول آفرین است که توانست ابهت پوشالی آن حکومت و ابرقدرت‌ها را در هم بشکند.

صاحب‌خبر -

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «سیدعبدالهادی رکنی حسینی» امام جمعه گناوه در نخستین خطبه‌ نماز جمعه سال جاری این شهر اظهار داشت: بیش از سه ماه کسب و کار و شغل تجارت و ملوانی در این دیار که به وابسته به دریا است تعطیل شده و باید مسئولان در حل این مشکل هرجه سریع‌تر گره‌گشایی کنند.

وی گفت: باتوجه به اینکه کسب و کار و منبع درآمد ساحل نشینان بدلیل ویروس کرونا متوقف و تعطیل شده می‌طلبد مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی درفکر برطرف کردن حل مشکلات آنان باشند.

امام جمعه گناوه خاطرنشان کرد: دغدغه  و مشکل ساحل نشینان را به اطلاع نماینده حوزه انتخابیه مجلس رساندم و باید همه مسئولان مرتبط کشوری و استانی در هفته پیش رو تمهیدات و برنامه ریزی لازم برای از سرگیری فعالیت کسب و کار ساحل نشینان بیاندیشند.

وی به سخنان گهربار و ارزشمند رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: در سخنان رهبری نکات مهم و قابل تاملی وجود دارد که باید نصب العین خود قرار دهیم.

رکنی حسینی عنوان کرد: تحقیر و شکست پذیری قدرت های دنیا و ظالمان بخصوص آمریکای جنایتکار توسط امام راحل از نکات مهم و مورد تاکید سخنان رهبر معظم انقلاب بود.

وی در ادامه تاکید کرد: حوادث جاری کشور آمریکا از دیگر نکات مهم سخنان رهبر معظم انقلاب بود که خیلی از واقعیت های استکبار پس از کشته شدن یک سیاهپوست برای جهانیان مشخص شد.

امام جمعه گناوه گفت: با جان باختن یک سیاه پوست توسط پلیس آمریکا، موج تنفر و فریاد عدالت خواهی علیه این کشور در همه جهان راه افناده که این مهم به برکت امام راحل تحول آفرین است که توانست ابهت پوشالی آن حکومت و ابرقدرت ها را در هم بشکند.

وی افزود: روحیه وحشی گری همواره در حکومت های آمریکا وجود داشته و کشته شدن یک سیاهپوست توسط پلیس آمریکا با فشار بر گلوی آن اقدام جدیدی نیست.

امام جمعه گناوه گفت: باتوجه به  موج جدید کرونا در استان بوشهر و شهرستان گناوه همه باید این بیماری را جدی بگیرند.

انتهای پیام/

نظر شما