شناسهٔ خبر: 40517603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دشمن بدنبال تضعیف جریان مقاومت در منطقه است/ امروز جهان از رفتارهای آمریکا عاصی شده است

امام جمعه شهرستان بشاگرد گفت: تنها اراده ایستاده در برابر چپاول و غارت در منطقه، اندیشه مقاومت است و همه تلاش آمریکا و ایادی‌اش در منطقه نیز تضعیف این جریان اصیل و مردمی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بشاگرد، حجت‌الاسلام حسین غلامی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه با بیان این که انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) راه تازه‌ای از استقلال و اتکای به سرمایه‌های خویش را در پیش‌روی ملت‌های منطقه و جهان قرار داد، اظهار داشت: مبانی فکری امام راحل در همه بخش‌ها متکی به اراده مردم و حمایت از قشر مستضعف جامعه بود و به همین دلیل نیز انقلاب اسلامی را انقلاب پابرهنگان و انقلاب محرومان و مستضعفان و انقلاب غلبه حق بر اشرافی‌گری و طاغوت می‌دانیم.

وی افزود: امام راحل در همان اولین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، منشور حرکتی نظام را مشخص و نقش مردم را در آن پررنگ ساختند و این نظام با اقتدار مردمی و حمایت آحاد جامعه توانست به پیروزی برسد و پس از آن نیز با حمایت مردم و حضور همیشه در صحنه آنان توانست بر صدها توطئه کوچک و بزرگ غلبه کند.

امام جمعه بشاگرد همچنین با بیان این که هوشمندی امام خامنه‌ای در سال‌های رهبری ایشان در هدایت درست کشور به سمت و سوی استقلال و عزت‌طلبی سبب شده تا امنیت و اقتدار ایران در منطقه و جهان افزایش یابد، اضافه کرد: مقاومت در برابر استکبار تنها را عقب راندن آن است و راهبردی که در قالب جریان مقاومت در منطقه شاهد هستیم، راهبردی منطقی و توام با عقلانیت بشمار می‌رود.

حجت‌الاسلام غلامی یکی از عمده‌ترین تلاش‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان در قبال منطقه را تضعیف جریان مقاومت برشمرد و عنوان داشت: برخی کشورهای منطقه نیز در نقش ایادی دشمن در تلاش‌اند تا جریان مقاومت را زمین‌گیر کنند اما همه این تلاش‌های کور به رشد و اعتلای نام مقاومت انجامیده است چرا که این جریان یک جریان الهی و متکی به مردم است و در روزهای سخت در کنار مردم ایستاده است.

وی یکی از مهم‌ترین وظایف مسؤولان در تبعیت از راه امام خمینی (ره) را پرهیز از نگاه اشرافی عنوان کرد و گفت: امام راحل زندگی خود را در سطح پایین‌ترین اقشار جامعه قرار داده بود و همین سیره و روش را در زندگی رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز می‌بینیم و لذا دیگر مسؤولان جامعه نیز وظیفه دارند در این زمینه به مانند امام راحل و رهبری عمل کنند.

امام جمعه بشاگرد در بخش دیگری از اظهارات خود از مردم این منطقه خواست تا با رعایت بهداشت فردی و دقت در رعایت اصول مقابله با کرونا بخصوص با شستن دست‌ها و استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، مانع از شیوع کرونا در این منطقه شوند.

انتهای پیام/3264

 

 

 

نظر شما