شناسهٔ خبر: 40516956 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

دانش آموزان بدون ماسک اجازه حضور در حوزه امتحانی را ندارند

براساس دستورالعمل وزارتی فاصله هر صندلی با صندلی دیگر در حوزه‌های امتحانی ۲ متر است تا فاصله ضروری دانش آموزان از یکدیگر رعایت شود.

صاحب‌خبر -
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان خواستار رعایت نکات بهداشتی از دانش آموزان شد و گفت: دانش آموزان بدون ماسک اجازه حضور در حوزه امتحانی را ندارند.

کوروش مودت روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: تلاش بر این است با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و توجه به اصول بهداشتی، بهترین شرایط برگزاری امتحانات پایه دوازدهم فراهم شود.

وی گفت: براساس دستورالعمل وزارتی فاصله هر صندلی با صندلی دیگر در حوزه‌های امتحانی ۲ متر است تا فاصله ضروری دانش آموزان از یکدیگر رعایت شود.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با اشاره به اینکه ۵۳۰ حوزه امتحانی در استان برای برگزاری امتحانات پایه دوازدهم در نظر گرفته شده است، افزود: ۶۷ میلیارد ریال برای ضدعفونی و گندزدایی مدارس سراسر استان در سه مرحله اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه امسال ۴۴ هزار دانش آموز پایه دوزادهم در امتحانات نهایی شرکت خواهند کرد، بیان کرد: براساس شیوه نامه بهداشتی فرآیند تب سنجی از دانش آموزان شرکت کننده در امتحانات نهایی انجام خواهد گرفت.

برخلاف سایر استان‌های کشور به دلیل آمار بالای ابتلا به کرونا در خوزستان امتحانات نهایی پایه نهم امسال به صورت غیرحضوری است و تنها امتحانات پایه دوزادهم به صورت حضوری برگزار می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما