شناسهٔ خبر: 40516465 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ریزش آوار بر سر۲کارگر بر میدان هروی/ادامه جستجو برای یافتن دومین محبوسی

مهدی بابایی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از ریزش آوار در یک ساختمان در حال ساخت بر سر دو کارگر خبر داد.

صاحب‌خبر -

سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا، دراین‌باره گفت: حادثه ریزش آوار در ساعت ۱۰:۳۴ صبح امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به محل حادثه واقع در میدان هروی ، خیابان ضابطی اعزام کرد.

وی ادامه داد:‌ پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حادثه در یک پروژه ساختمانی در حال ساخت رخ داده و  در حالی که دو کارگر مشغول حفاری در عمق حدود شش متری پای یک دیوار خاکی در این محل بودند، ناگهان دیوار به مساحت حدود ۵۰ متر مربع بر سر دو کارگر ریز کرده است.

ملکی با بیان اینکه یکی از کارگران کاملا در زیر آوار محبوس شده و تنها سر و گردنش از زیر آوار بیرون مانده بود، اظهارکرد: در شرایطی که احتمال ریزش دوباره دیوار وجود داشت، آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل عملیات خود برای نجات این کارگر جوان افغانستانی را آغاز کرده و مدتی بعد او را در حالی که شدیدا آسیب‌دیده اما زنده بود، از زیر آوار خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان به عوامل اوژانس مستقر در محل حادثه تحویل دادند. 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود:‌ به گفته دیگر افراد حاضر در محل کارگر دیگری هم آنجا بوده که در زیر آوار محبوس شده بود که تاکنون تلاش‌ها برای یافتن این کارگر در زیر آوار ادامه دارد.

پیمان صابریان، رییس مرکز اورژانس تهران نیز دراین‌باره به ایسنا گفت: پس از اعلام این حادثه عوامل اورژانس در محل حاضر شدند و یکی از مصدومان به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شد و با توجه به اینکه عملیات آتش نشانی برای جستجوی نفر دوم ادامه دارد، تیمی از اورژانس نیز با یک دستگاه آمبولانس در این محل مستقر است.


انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما