شناسهٔ خبر: 40515922 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اهدای بالاترین حکم ورزش زورخانه‌ای به عضو هیئت رییسه

خبرگزاری میزان- امیر عرب، از ورزشکاران با سابقه ورزش زورخانه‌ای مفتخر به دریافت بالاترین حکم این فدراسیون شد.

صاحب‌خبر -

اهدای بالاترین حکم ورزش زورخانه‌ای به امیر عربخبرگزاری میزان - در این جلسه که با حضور فرامرزیان، معاونت وزارت ورزش و جوانان و اعضای هیئت رییسه فدراسیون ورزش زورخانه‌ای برگزار شد، به پاس خدمات شایان امیر عرب، وی به بالاترین حکم ورزش زورخانه‌ای رتبه ۹ (صاحب ضرب و زنگ زورخانه‌های ایران) نائل شد.

امیر عرب که خود از ورزشکاران با سابقه ورزش زورخانه‌ای بوده و شروع ورزش خود و پا نهادن به گود مقدس زورخانه را با تعالیم استاد فرامرز نجفی و حاج حسن آقاکریم آغاز نمود و تجربیات و سوابقی چون آموزش ضرب زورخانه‌ای زیر نظر استاد فرامرز نجفی در سال ۱۳۶۷ و مرشد زورخانه قصر فیروزه و پادگان چکش نیروهای مسلح در سوابق وی است.

او زیر نظر بزرگانی چون پهلوان باشی ایران علیرضا سلیمانی، محمد خوشجان، احمد بابایی، صادق شمش، علی نوری، جواد روحانی، جهانگیر آقاپور و محسن اسماعيل‌پور تحت تعلیم بوه است.

امیر عرب از سال ۱۳۸۴ در زمان علی آبادی، رییس سازمان تربیت بدنی وقت، عضو هیئت رییسه فدارسیون ورزش زورخانه‌ای بوده و حضور پر ثمر و خدمات شایان وی در طی این سال‌ها بر آن داشت که فدارسیون ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی وی را مفتخر به بالاترین حکم ورزش زورخانه‌ای رتبه ۹ (صاحب ضرب و زنگ زورخانه‌های ایران) کند.

انتهای پیام/

نظر شما