شناسهٔ خبر: 40515663 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: راه دانا | لینک خبر

امام جمعه مشهد:

کار آمریکا، قطع کردن نفس ملت‌ها است

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: متأسفانه مردم مشهد در جریان کرونا به آسیب‌های اقتصادی فوق‌العاده‌ای مبتلا شدند و ان‌شاءالله با باز شدن حرم مطهر و سفر زائران، این خسارت اقتصادی نیز جبران شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح توس؛ آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد ظهر امروز در چهاردهمین خطبه مجازی در حرم مطهر امام رضا (ع) ضمن تسلیت سالروز رحلت امام و گرامیداشت قیام خونین ۱۵ خرداد گفت: مقام معظم رهبری در بیانات دو روز گذشته، قامت رسایی از امام راحل را به دنیا نشان دادند

وی افزود: فرمایشات رهبری در حقیقت امام شناسی را برای ما متحول کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اینکه مردم، ابرقدرت‌ها و قدرت‌های بزرگ را شکست‌پذیر دیدند و شناختند تصریح کرد: امام فرمودند «من صدای خرد شدن استخوان‌های مارکسیست را می‌شنوم» و شوروی فروپاشید.

وی افزود: امام بزرگوار پیش‌بینی کردند جریان فروپاشی آمریکا از درون اتفاق خواهد افتاد.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: در تداوم بیداری مردم آمریکا، شاهد فروپاشی این ابرقدرت استکباری در دنیا خواهیم بود.

وی ضمن اشاره به اینکه آمریکا زانوی خود روی گردن مردم ما گذاشت و اجازه نفس کشیده به مردم ما نمی‌داد افزود: این قضیه را در افغانستان، عراق و سوریه دنبال می‌کند، کار آمریکا همین است که نفس ملت‌ها را قطع کند.

امام جمعه مشهد ادامه داد: کسانی که کعبه آمالشان آمریکا بود، به چنین جریان اجتماعی عشق می‌ورزیدید؟

وی افزود: امروز آمریکا با تحمیل یک رژیم فاشیستی، استبدادی و موروثی روی گردن مردم عربستان زانو گذاشته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه از عزیزانمان در مدیریت بیماری و مقابله با کرونا در این کشور تشکر می‌کنم گفت: تحول سازی امام در دو عرصه مقابله با بیماری و مانور مواسات و همدلی خودش را نشان داد.

وی افزود: راجع به شبانه‌روزی بودن صحن‌های حرم مطهر نکته‌ای عرضه داشتم، از تولیت آستان قدس، استاندار و ستاد مقابله با کرونا تشکر می‌کنم.

آیت الله علم الهدی اظهار کرد: متأسفانه مردم مشهد در جریان کرونا به آسیب‌های اقتصادی فوق‌العاده‌ای مبتلا شدند و ان‌شاءالله با باز شدن حرم مطهر و سفر زائران، این خسارت اقتصادی نیز جبران شود.

انتهای پیام/

 

نظر شما