شناسهٔ خبر: 40514964 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اسامی نجات‌یافتگان شناور «بهبهان»

خبرگزاری میزان- معاون سفیر ایران در عراق از نجات جان چهار سرنشین لنج تجاری ایرانی که در بندر «ام قصر» بصره غرق شده است با همکاری مقامات عراقی خبر داد.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - ایسنا نوشت: سید موسی علیزاده طباطبایی، با بیان اینکه این کشتی تجاری حامل سرامیک بوده و منتظر ورود به بندر ام‌القصر در بصره بود، ولی بر اثر طوفان غرق شد، اظهار کرد: به محض انتشار این خبر سفارت ایران در بغداد و سرکنسولگری ایران در بصره این موضوع را با مقامات عراقی پی گیری کردند و در همین چارچوب از طرف سرکنسولگری ایران در بصره افرادی به محل برای بررسی دقیق‌تر موضوع اعزام شدند.

معاون سفیر ایران در عراق افزود: این کشتی تجاری دارای هفت سرنشین بود که یک سرنشین آن هندی و مابقی ایرانی بودند.

این دیپلمات کشورمان در عراق ادامه داد: چهار نفر از سرنشینان این کشتی زنده هستند و اقدامات برای بازگشت آن‌ها به کشور در حال انجام است، متاسفانه یک نفر از سرنشینان این کشتی فوت کرده و دو نفر دیگر از سرنشینان که یک ایرانی و یک هندی هستند، مفقود شده‌اند و تلاش‌ها برای پیگیری وضعیت آن‌ها آغاز شده است.

اسامی چهار خدمه نجات یافته عبارتند از:
۱- عبدالشهید حمیداوی
۲- عبدالزهرا حاکمی
۳- علی عامری
۴- محمد عثمانی

«موسی مزرعاوی» یکی از دو نفر از خدمه کشتی است، که مفقود است و «جمال مطرقی» نام خدمه‌ای است که متاسفانه فوت کرده است.

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

برچسب‌ها:

نظر شما