شناسهٔ خبر: 40512097 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

طی ۲۴ ساعت اخیر؛

حوادث ترافیکی اصفهان ۲۲ مصدوم داشت/اعزام بالگرد برای انتقال مصدومان

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مصدوم شدن ۲۲ نفر در سه حادثه ترافیکی طی ۲۴ ساعت اخیر خبر داد.

صاحب‌خبر -

عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حوادث ترافیکی ۲۴ ساعت اخیر در اصفهان اظهار کرد: در یک فقره تصادف پژو ۴۰۵ و موتورسیکلت ساعت ۱۵:۳۰ دقیقه پنجشنبه ۱۵ خرداد در محل پارک لاله به سمت پل چمران شش نفر مصدوم شدند.

وی افزود: چهار کد اورژانس به محل حادثه اعزام شد و مصدومان این حادثه که پنج مرد و یک زن بودند را به بیمارستان کاشانی منتقل کردند.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان انحراف پراید در اتوبان امام خمینی ورودی خیابان امام رضا (ع) را دیگر حادثه ترافیکی ۲۴ ساعت اخیر اعلام کرد و گفت: این حادثه ساعت ۲۰:۰۰ پنجشنبه به مرکز اورژانس استان اصفهان اعلام شد و دو کد اورژانس برای کمک به مصدومان این حادثه اعزام شد.

وی افزود: این حادثه نیز هشت مصدوم شامل چهار زن و چهار کودک داشت که به بیمارستان کاشانی منتقل شدند.

عابدی واژگونی سمند در کیلومتر دو جاده کوهپایه به اصفهان را سومین حادثه ترافیکی اصفهان دانست و گفت: این حادثه ساعت ۸:۳۱ دقیقه امروز به اورژانس اصفهان اعلام و دو کد اورژانس، یک کد هلال احمر و یک واحد امداد هوایی به محل حادثه اعزام شد.

وی با بیان اینکه این حادثه هشت مصدوم شامل سه زن، یک کودک و چهار مرد داشت، اضافه کرد: چهار مصدوم این حادثه با استفاده از امدادهوایی به بیمارستان الزهرا منتقل شدند و چهار مصدوم دیگر نیز به بیمارستان فارابی منتقل شده‌اند.

نظر شما