شناسهٔ خبر: 40511606 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

فارس من| اجرای طرح هادی روستای خمی بردسکن امسال در برنامه قرار ندارد

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن گفت: از آنجا که اجرای طرح‌های هادی براساس شاخصه‌های جمعیتی اجرا می‌شود، در سال جاری طرح هادی روستای خمی از اولویت‌های این اداره نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، مخاطبان در «فارس من» سوژه‌ای را با عنوان «طرح هادی روستای خمی بردسکن چرا اجرا نمی‌شود» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری آن را داشته‌اند.

رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بردسکن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اجرای طرح‌های هادی دارای هزینه‌های زیادی است که براساس تقویم کاری خراسان رضوی و اعلام شاخصه‌های طرح هادی امسال چند روستای دارای 150خانوار به بالا که در شهرستان داریم جزء اولویت‌ها قرار دارد، در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان هم مصوب شده است.

احسان میری با بیان اینکه اجرای طرح هادی روستای خمی بردسکن از برنامه‌های سال آینده این اداره با توجه به اینکه کمتر از 150 خانوار جمعیت است قرار دارد، افزود: روستای خمی با شاخص جمعیتی کمتر از 150خانوار  در سال یک هزار و 400 جزء برنامه‌های این اداره قرار دارد و در سال آینده طرح هادی در این روستا اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه مزیت اجرای طرح هادی کمک زیادی را به شناسایی اماکن مسکونی، ورزشی، کشاورزی و باغی در یک روستا دارد، اضافه کرد: روستای خمی از آنجا که در منطقه کوهپایه‌ای بخش مرکزی بردسکن واقع شده، با اجرای طرح هادی محلی زیبا و بکر برای زندگی افراد است، امیدوارم، مهاجرت معکوس را به روستا داشته باشیم. 

انتهای پیام/ 70050

نظر شما