شناسهٔ خبر: 40511268 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماز جمعه امروز در ۴ شهرستان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود

پس از چندماه عدم برگزاری نماز جمعه در آذربایجان‌غربی به‌علت شیوع ویروس کرونا، امروز نماز جمعه در چهار شهرستان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، براساس اطلاعیه دفتر نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی، پس از چند ماه تعطیلی نماز جمعه در آذربایجان‌غربی به علت شیوع ویروس کرونا، امروز نماز جمعه در چهار شهرستان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

 براساس این اطلاعیه، شهرهای شوط و چالدران در شمال استان و شاهین‌دژ و کشاورز در جنوب آذربایجان‌غربی از جمله شهرهایی هستند که وضعیت سفید در آن‌ها حاکم بوده و امروز نماز جمعه را برگزار می‌کنند.

همچنین براساس روال هفته‌های گذشته اقامه نماز جمعه در مرکز  استان و سایر شهرستان‌های آذربایجان‌غربی برای حفظ سلامتی مردم و حصول اطمینان از وضعیت سفید در استان برگزار نخواهد شد.

همچنین در بخشی از این اطلاعیه آمده است: ضمن قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تأکید بر رعایت تمام اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی، از مردم درخواست می‌شود برای ریشه‌کن‌شدن کامل این ویروس دست تضرع و توسل به درگاه ربوبی برداشته و همگی از خداوند متعال بخواهیم  تا زمینه سلامتی و امنیت کامل را فراهم کرده تا  شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه و جماعت در کشور عزیز اسلامی  و استان آذربایجان غربی باشیم.

انتهای پیام/7548/ر/ی

نظر شما