شناسهٔ خبر: 40510857 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

دوحه و تاشکند دو گزینه اصلی؛

امارات درخواست میزبانی برای لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کرد

مرتضی احمدی

عضو اماراتی کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا، خبر درخواست امارات برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، روزنامه «الریاضیه» عربستان امروز خبر داد کنفدراسیون فوتبال آسیا شرایط تعیین میزبان لیگ قهرمانان آسیا، مسابقاتی که قرار است به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود را اعلام کرده است.

این شرایط عبارت است از برگزاری بازی ها در یک منطقه با آب و هوای معتدل در ماه سپتامبر، برگزاری در یک کشور با فناوری خنک کننده در ورزشگاه و همچنین رعایت پروتکل بهداشتی برای مقابله با کرونا است.

از سوی دیگر  «عبد الله الجنیبی» عضو کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا و رئیس سازمان لیگ فوتبال امارات خبر درخواست این کشور برای میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا را تکذیب کرد.

به گزارش روزنامه «الشرق الاوسط» عربستان، الجنیبی گفت: نمایندگان امارات هیچ پیشنهادی برای گروه های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا بخصوص برای تیم های غرب قاره ارائه نداده اند. این موضوع نه در جلسه گذشته کنفدراسیون آسیا و نه در زمان حاضر مورد بحث قرار نگرفته است.

این در حالی است که منطقه خلیج فارس در ماه سپتامبر گرمای شدید و رطوبت بالایی را تجربه می کند به طوری که درجه حرارت در بعدازظهر گاهی به ۵۰ درجه می رسد.

الشرق الاوسط مدعی شده است در حال حاضر گزینه های کنفدراسیون فوتبال آسیا برای میزبانی در غرب قاره، کشورهای قطر و ازبکستان هستند. AFC ممکن است میزبانی را بین دو کشور تقسیم کند و یا تمام مسابقات به صورت متمرکز در یک کشور برگزار شود.

این روزنامه همچنین از عمان، بحرین و کویت به عنوان کشورهایی نام برده است که خواهان میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا هستند.

نظر شما