شناسهٔ خبر: 40510661 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

حوادث اورژانسی۱۵ خرداد در مازندران: از غرق‌شدگی تا سانحه رانندگی

ساری (پانا) - سخنگوی اورژانس مازندران مهم‌ترین حوادث ویژه حوزه اورژانس استان در روز ۱۵ خرداد را اعلام کرد.

صاحب‌خبر -

ذکریا اشک‌پور به پانا اعلام کرد که در روز تعطیل ۱۵ خرداد، روز گذشته، نیروهای عملیاتی اورژانس مازندران در۶ حادثه ویژه ،به مصدومان، خدمات درمانی پیش بیمارستانی ارائه کردند.

او گفت: «حادثه‌های ترافیکی، واژگونی موتور چهارچرخ، غرق‌شدگی در دریا و رودخانه از حوادث ویژه‌ای بودند که تیم‌های مختلف اورژانس وارد صحنه شدند و مصدومان را پس از انجام اقدامات درمانی اولیه به مراکز درمانی سطح استان منتقل کردند.»

اشک‌پور این حوادث را چنین برشمرد:

ساعت ۸:۴۸ آقای ۲۱ ساله در عباس آباد به دلیل غرق‌شدگی به بیمارستان شهید رجایی تنکابن منتقل شد.
ساعت ۱۳:۵۳ آقای ۴۰ ساله در چالوس خط ۸ به دلیل غرق شدگی به بیمارستان طالقانی این شهر منتقل شد.
در ساعت ۱۶:۱۲ واژگونی پژو ۲۰۶ در منطقه پلیس راه قدیم آمل ۶ مصدوم برجای گذاشت که توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.
ساعت ۱۷:۲۷ دو نفر آقا به دلیل غرق شدگی در ساحل اسکله سنگی شهرستان نور توسط نیروهای اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره) این شهر منتقل شدند.
در ساعت۱۹:۲۶ یک خانم ۲۹ ساله در کرد آباد چمستان به دلیل واژگونی موتور چهار چرخ مصدوم شد و توسط تیم اورژانس به بیمارستان امام خمینی(ره)نور منتقل شد.
در ساعت ۱۹:۰۲ یک نفر آقای ۳۷ ساله در رودخانه هراز محدوده پل وانا غرق شد که در بررسیهای تیم اورژانس متاسفانه جان باخته بود.
در ساعت ۲۱:۵۷ برخورد دو خودروی پراید در جاده نظامی قائمشهر ۶ نفر مصدوم برجای گذاشت که توسط تیمهای اورژانس به بیمارستانهای ولیعصر(عج) قائمشهر و شهید بهشتی بابل منتقل شدند.

نظر شما