شناسهٔ خبر: 40510628 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس تاکید کرد:

حذف قوانین دست و پاگیر با تکیه بر منابع موجود استانی

زهرا حمیدی

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همراهی مدیران استانی، گفت: سعی خواهیم کرد قوانین دست و پاگیر که بر سر راه مردم وجود دارد را اصلاح کنیم.

صاحب‌خبر -

سلمان اسحاقی، در دیدار با مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی با تسلیت ایام ارتحال امام(ره) و گرامیداشت قیام ۱۵ خرداد اظهار کرد: کمیته امداد نهادی ارزشمند و یادگاری گرانبها از امام راحل است که خدمات ارزشمندی به نیازمندان و محرومان ارائه کرده است‌.

به گزارش ایسنا، وی افزود: در سال جهش تولید نگاه ما به منابع موجود در استان است و امیدواریم با همدلی و همراهی بتوانیم خدمات قابل قبولی را ارائه کنیم.

نماینده مردم قاینات و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر همراهی مدیران استانی، تصریح کرد: سعی خواهیم کرد قوانین دست و پاگیر که بر سر راه مردم وجود دارد را اصلاح کنیم.

اسحاقی با تاکید بر توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت، ادامه داد: باید از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها در راستای خودکفایی، اشتغالزایی و توانمندسازی این خانوارها بهره برد.

رضا سلم‌آبادی، مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی نیز بیان کرد: کدر سال جاری ۱۳۲ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به استان اختصاص یافته و توانمندسازی و شکوفایی استعدادها از مهم‌ترین اهداف این نهاد است.

وی افزود: کمیته امداد با فراهم کردن زمینه خودکفایی افراد مستعد با اهدای تسهیلات لازم در طرح‌های خودکفایی، مشاغل خانگی و کارانگیزی نقش مهمی در راستای توانمندسازی خانوارهای تحت حمایت ایفا می‌کند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان جنوبی بیان کرد: فراهم کردن امکانات لازم به منظور توانمندسازی، خوداتکایی و استقلال افراد و خانواده‌های نیازمند از طریق استعدادسنجی، مهارت آموزی و ایجاد اشتغال و آموزش‌های فنی و حرف‌های و اعطای وام در اولویت برنامه‌های کاری این نهاد است.

سلم‌آبادی ادامه داد: مردم استان در کمک به محرومان و نیازمندان همیشه پیش قدم هستند و در ماه رمضان امسال ۹ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان به نیازمندان کمک کردند.

وی یادآور شد: کمیته امداد در تولید فقر هیچ نقشی ندارد و هم اکنون بیش از ۴۳ هزار خانوار در استان تحت حمایت این نهاد هستند که به آنان خدمات حمایتی ارائه می‌شود.

انتهای پیام 

نظر شما