شناسهٔ خبر: 40510196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل در گفتگو با بسیج :

جهادگران اردبیل آستین همت بالا زدند

در راستای گرامی‌داشت سالروز رحلت امام خمینی(ره) طرح نان صلواتی در ۱۱۴ نانوایی استان اجرا می‌شود.

صاحب‌خبر -

جهادگران اردبیل آستین همت بالا زدند

مهدی اصلانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اردبیل ، با اشاره به اجرای طرح توزیع نان صلواتی در راستای رزمایش مواسات به‌مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی اظهار داشت: این طرح با مشارکت جمعی از خیرین، نیکوکاران، بسیج سازندگی، مجمع جهادگران و نواحی سپاه و بسیج سطح استان در مناطق مختلف استان اردبیل به‌ویژه محلات کم‌برخوردار اجرا خواهد شد.

اصلانی از توزیع اقلام بهداشتی در بین مردم خبر داد و تصریح کرد: گروه‌های جهادی همان‌طور که از بدو شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه تلاش دارند، در ایام ارتحال امام خمینی(ره) نیز در تمامی برنامه‌ها و مراسم‌ها نسبت به توزیع اقلام بهداشتی نظیر ماسک و مواد ضدعفونی‌‌کننده و همچنین گندزدایی محل‌های مورد نظر اقدام خواهند کرد.

رئیس مجمع جهادگران استان اردبیل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ثمره خون شهدا دانست و بیان کرد: گروه‌های جهادی استان در سی‌ویکمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل(ره) با آرمان‌های امام بزرگوار تجدید میثاق کرده و همچنان راه امام بزرگوار و شهدای انقلاب را ادامه می‌دهند.

وی در ادامه با تاکید بر تداوم رزمایش مواسات و کمک مومنانه در سطح استان اظهار کرد: همچنین در این ایام گروه‌های جهادی دست به دست هم داده‌اند تا با توزیع اقلام غذایی و بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش بزرگ کمک مومنانه گوشه‌هایی از مشکلات مردم را بکاهند.

نظر شما