شناسهٔ خبر: 40509730 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

ملی‌پوش پارا دو و میدانی: تمریناتم آنلاین و زیر نظر مربی بود

تهران- ایرنا- ملی‌پوش پارادوومیدانی ایران با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا بر عملکرد او تاثیر گذاشته است گفت: در ۲ ماه گذشته تمامی تمریناتم انفرادی بود و مربی به طور آنلاین بر آن نظارت داشت.

صاحب‌خبر -

مهدی اولاد روز جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به تاثیر شیوع ویروس کرونا بر روی تمریناتش اظهار داشت: از اوایل اسفند سال ۱۳۹۸ در اردوی آماده‌سازی کیش بودیم این اردو زیر نظر کمیته ملی المپیک برگزار می‌شد و تا اواخر اسفند ادامه داشت؛ اما در اواخر آن ماه شیوع و فراگیری ویروس کرونا موجب تعطیلی تمامی برنامه‌ها شد و ما مجبور بودیم به‌صورت انفرادی تمرینات را در خانه یا باشگاه‌های خصوصی دنبال کنیم.

وی با اشاره به سبک تمریناتش در دوران قرنطینه خانگی عنوان کرد: پس از دستور ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تمام اردوهای آماده‌سازی تعطیل شد و من از طریق یکی از دوستانم که باشگاه داشت کارهای بدن‌سازی را رعایت مسائل بهداشتی انجام می‌دادم. همچنین با هماهنگی شهرداری تهران زمینی در اختیار من قرار گرفت تا پرتاب‌هایم را انجام دهم. در این مدت تمام‌کار بر عهده خودم بود.

دارنده مدال طلای قهرمانی جهان ادامه داد: در جریان تمرینات انفرادی مربی به‌ طور آنلاین بر عملکردم نظارت داشت و تمام دستورات تمرینی را از او می‌گرفتم. الان در سطح آمادگی نسبی قرار دارم اما تعطیلی دو ماه اردوی منظم بر روی عملکردم تاثیر گذاشته است. قرار بود خردادماه به یک مسابقه خارج از کشور اعزام شوم تا از شرایط رقابت دور نباشم اما تمام مسابقات آسیایی و جهانی تعطیل است. پیشنهاد دادم تا یک مسابقه رکوردگیری انجام شود و توانایی‌هایم در آن مسابقه محک بخورد.

این ملی‌پوش پارادوومیدانی افزود: در گروه طلایی‌های کمیته ملی پارالمپیک قرار دارم و برنامه این است که از خردادماه یک اردو در شهرستانی با وضعیت سفید برای ما برگزار شود. امیدوارم شرایط کشور و شیوع ویروس کرونا به‌گونه‌ای باشد تا در آینده بتوانیم به‌راحتی و بدون استرس برنامه‌ها را دنبال کنیم.

وی در پایان گفت: مبلغی که برای ورزشکاران شانس مدال طلا در نظر گرفته‌شده از سوی کمیته ملی پارالمپیک پرداخت می‌شود و قرار است تا زمان پارالمپیک توکیو نیز ادامه داشته باشد. اگر این‌گونه شود دغدغه ورزشکاران کمتر خواهد شد چون برخی از آنان منبع درآمد دیگری ندارند.

نظر شما