شناسهٔ خبر: 40509570 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

«راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال» در آستانه چاپ سوم

کتاب «راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال» بزودی از سوی انتشارات مسیر بازنشر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو،  کتاب «راهنمای فرزندپروری در عصر دیجیتال» اثر علی‌محمد رجبی، به همت مؤسسه مسیر در آستانه چاپ سوم قرار گرفته است.

بنا بر این گزارش، اثر حاضر که چاپ نخست آن در اردیبهشت‌ماه سال ۱۳۹۸ بود، حاصل تجربیات نویسنده در مدیریت ‌سایت «خانواده و اینترنت» و تعامل با والدین و نوجوانان در کارگاه‌های آموزشی است، به معرفی مهم‌ترین خطرات پیش‌روی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی می‌پردازد و والدین را نسبت به این مسائل آگاه می‌کند.

رجبی در این کتاب سعی کرده است با زبانی ساده و کاربردی و با استفاده از محتوای چند‌رسانه‌ای، مهمترین خطرات پیش روی کودکان و نوجوانان در فضای مجازی را به والدین معرفی کند و متناسب با هر موضوع راهکارهای پیشگیری و کنترل دامنه آسیب را آموزش دهد.

در کتاب حاضر با موضوعاتی مانند اعتیاد اینترنتی، بازی‌های رایانه‌ای، دوستی‌های اینترنتی، رفتارهای بیمارگونه در شبکه‌های اجتماعی، رابطه فضای مجازی و اعتیاد به مواد مخدر، سواد رسانه‌ای، شیوه‌های آشنایی کودکان با سواد رسانه‌ای، مخاطرات فضای مجازی برای امنیت و حریم خصوصی کودکان و نوجوانان و راهکارهای پیشگیری و کنترل آن‌ها آشنا خواهید شد.

این کتاب که به قلم علی‌محمد رجبی معاون آموزش انجمن سواد رسانه‌ای ایران نگاشته شده، در ۱۸۰ صفحه و با قیمت ۲۸۰۰۰ تومان روانه بازار نشر شده است.

نظر شما