شناسهٔ خبر: 40509507 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

آیت‌الله ممدوحی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مقام معظم رهبری، آینه امام خمینی (ره) است

عضو دوره چهارم مجلس خبرگان گفت: مقام معظم رهبری با حضرت امام صرفا شباهت ندارد، بلکه عین اوست و گویی حضرت امام مجددا در مقام رهبری ملت ایران قرار گرفته است.

صاحب‌خبر -

//آیت‌الله حسن ممدوحی عضو دوره چهارم مجلس خبرگان در گفت‌و‌گو با  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری به رهبری ملت ایران، گفت: حضرت آیت الله خامنه‌ای در طول دوران ریاست جمهوری اش امتحان های خود را به خوبی پس دادند؛ برای مثال مسافرت هایشان ، ارتباطشان با مردم و همه این‌ها حضرت امام خمینی (ره) را اقناع کرده بود تا ایشان را به عنوان رهبر جامعه در نظر بگیرد و این گوشه ذهن مجلس خبرگان بود.

او ادامه داد: لذا بعد از ارتحال حضرت امام خمینی (ره) اعضای این مجلس دیدند که به راستی کسی را به فراست، علمیت و آشنایی او با نظام بین المللی ندارند؛ لذا ایشان منحصر به فرد است؛ از همین رو نیز به اتفاق به او رای دادند، به جز یکی دو نفر که آن‌ها هم خود حساب‌های علی‌حده‌ای داشتند.

آیت الله ممدوحی گفت: اما همه بر کیاست، دقت و سیاست ایشان اقرار داشتند و تا امروز هم امتحان خود را به خوبی پس دادند و در طول این مدت حتی یک اشتباه هم از ایشان سر نزده است؛ معتقدم که مقام معظم رهبری با حضرت امام راحل صرفا شباهت ندارند، بلکه عین اوست و گویی حضرت امام خمینی (ره) در کسوت جوانی مجددا در مقام رهبری ملت ایران قرار گرفته است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان کرد: این صرفا نظر ما نیست، بلکه همه معتقدند که ایشان بسیار هوشمند و توانمند است و گرفتاری‌ها و هجوم‌های توفانی که برای کشور پیش آمده را به خوبی حل کرده  و این‌ها مواردی است که همه ملت ایران به خوبی دیده اند.

انتهای پیام/

نظر شما