شناسهٔ خبر: 40508988 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد اعلام کرد

برگزاری نماز جمعه در ۵ منطقه استان یزد

حجت الاسلام شریفی مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد از برگزاری نماز جمعه در ۵ منطقه استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام رضا شریفی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، با اشاره به اینکه هفته گذشته پس از نزدیک به 100 روز، شاهد برگزاری نماز جمعه در دو شهرستان از توابع استان یزد بودیم اظهار داشت: طبق اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا، دو شهرستان بافق و بهاباد هفته گذشته مجاز به برگزاری نماز جمعه شدند که با توجه ویژه به نکات بهداشتی این کار صورت گرفت.

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان یزد با بیان اینکه این هفته هم در سه نقطه دیگر استان شاهد برگزاری نماز جمعه خواهیم بود افزود: اشکذر، رستاق و خضرآباد هم شاهد برگزاری نماز جمعه خواهند بود که با شهرستان های بافق و بهاباد به پنج منطقه در استان می رسیم.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری نمازهای جمعه باید با رعایت نکات بهداشتی برگزار شود گفت: رعایت نکات بهداشتی و انجام دستورالعمل های لازم سبب می شود که انشاالله در هفته های بعد هم شاهد برگزاری نماز پرفیض جمعه در این مناطق و مناطق دیگر استان یزد باشیم.

شریفی در پاسخ به این سوال که چرا برخی شهرستان های استان یزد سفید اعلام شده اند ولی نماز جمعه در آنها برگزار نمی شود اظهار داشت: ما برای برگزاری نماز جمعه در هر منطقه ای نیازمند اعلام از سوی ستاد مقابله با کرونا هستیم، هر زمانی که این ستاد به ما اعلام کنند بدون شک در همان هفته شاهد برگزاری نماز جمعه در آن مناطق خواهیم بود.

پایان پیام/682

نظر شما