شناسهٔ خبر: 40508886 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

تجمع جمعی از دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای کرمانشاه

مسئول روابط عمومی دادسرا: پیگیر محاکمه عاملین اصلی حادثه شهرک "فدک" هستیم

فاطمه احمدیان

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان کرمانشاه بااشاره به تجمع جمعی از دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای عمومی کرمانشاه به منظور محکومیت حادثه شهرک فدک، گفت: به مردم استان اطمینان می‌دهیم دستگاه قضایی به جد پیگیر محاکمه عاملین اصلی این حادثه است.

صاحب‌خبر -


مهدی قنادی با بیان اینکه تجمع دانشجویان و طلاب مقابل دادسرای کرمانشاه به منظور محکومیت حادثه تحریب محل سکونت مرحومه آسیه پناهی انجام گرفت، اظهار کرد: دستگاه قضایی استان پیگیری این پرونده را بصورت جدی مورد توجه قرار داده است.

وی تاکید کرد: به تجمع کنندگان و مردم استان اطمینان خاطر می‌دهیم که دستگاه قضایی استان اجازه ضایع شدن حق کسی را در این پرونده نمی‌دهد و محاکمه عوامل اصلی این حادثه را به شکل ویژه ای در دستور کار قرار داده‌ایم.

مسئول روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب استان تصریح کرد: متاسفانه در حادثه مذکور حفظ موازین شرعی و کرامت انسانی از سوی ماموران اجرائیات رعایت نشده بود.

وی بااشاره به بازداشت دو نفر از مدیران شهرداری کرمانشاه در رابطه با این حادثه، اضافه کرد: پرونده قضایی این دو نفر در حال رسیدگی است و برای یکی از آنها عنوان اتهامی "تسبیب در قتل شبه عمد مرحومه آسیه پناهی ناشی از تقصیر و مباشرت در نگهداری یک عدد اسپری فلفل غیرمجاز" و دیگری اتهام "معاونت در قتل شبه عمد" در نظر گرفته شده است. 

قنادی در پایان با تاکید بر رسیدگی ویژه به این پرونده، یادآورشد: از مردم استان می‌خواهیم تا زمان رسیدگی کامل به این پرونده خویشتندار بوده و منتظر اعلام رای دستگاه قضایی باشند.

انتهای پیام
 

نظر شما