شناسهٔ خبر: 40508726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: رسا | لینک خبر

آیت الله حیدری مطرح کرد؛

درماندگی استکبار جهانی در برابر جبهه مقاومت

آیت الله حیدری با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به برکت امام بنیان گذاشته شد، گفت: اکنون بیداری اسلامی منطقه را در بر گرفته و جبهه مقاومت اسلامی و امید مسلمانان شده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله محسن حیدری، نماینده مجلس خبرگان رهبری، امشب در ویژه برنامه نورالولایه صداو سیمای مرکز خوزستان عنوان داشت: امام خمینی (ره) در زمانی که قدرت‌های شرق و غرب کشور‌ها را چپاول می‌کردند پرچم اسلام، ایستادگی و استقلال را برافراشت.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه امام راحل به یقین یکی از ده چهره بزرگ و برتر تاریخ اسلام پس از ائمه معصومین است، اظهار داشت: امام با حضور ملت بزرگ ایران در صحنه توانست نظام طاغوت شاهنشاهی را سرنگون و بر ویرانه‌های آن نظامی نوین مبتنی بر جمهوریت و اسلامیت بنا کند.

آیت الله حیدری با بیان اینکه ولایت فقیه استمرار ولایت اهل البیت است، خاطرنشان کرد: این همان سیره اسلام اصیل و ناب محمدی است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به برکت جمهوری اسلامی بنیان گذاشته شد، بیان داشت: اکنون بیداری اسلامی منطقه را دربر گرفت و اکنون جبهه مقاومت اسلامی به امید ملت‌های مسلمان تبدیل شده است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه جبهه استکبار جهان در برابر مقاومت درمانده و شکست خورده است، گفت: امام یک شخصیت فیلسوف، ادیب، فقیه، مجاهد، مدیر و سیاست مدار است و تلاش‌ها و دستاورد‌های بسیاری در زمانی که طواغیت و مادیات گسترده شده بود، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساند و اسلام را دوباره زنده کرد./۹۴۵۶/پ310/ف

نظر شما