شناسهٔ خبر: 40508515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت | لینک خبر

توئیت ملت / گزارشی از پیام‌های نمایندگان در فضای مجازی

از گزارش غیزانیه تا نظر رئیس مجلس درباره اعتبار نامه ها

حضور پرتعداد نمایندگان مجلس یازدهم در شبکه‌های اجتماعی به‌ویژه توییتر فرصت آگاهی از دغدغه‌ها و عملکرد آنها را فراهم آورده است. منتخبان جدید ملت در توییتر به ارائه نظرات خود درباره موضوعات روز و گزارش عملکرد از فعالیت‌های مجلس می‌پردازند و واکنش‌های کاربران این شبکه‌های اجتماعی هم گاهی انتقاد و طنز و گاهی حمایت و تشویق است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خانه ملت، علی خضریان نماینده تهران در مجلس با اشاره به سفر به غیزانیه اهواز در توئیتی نوشت: در پی سفر نمایندگان #مجلس_یازدهم و جلسه‌ای که پس از بازدید از مناطق مختلف با استاندار #خوزستان برگزار شد؛ مقرر گردید پس از افتتاح فاز اول لوله‌کشی آب #غیزانیه در هفته آینده، کل مشکل آب این منطقه تا ۲ماه آینده و همچنین مشکل آب اهواز نیز تا شهریورماه برطرف شود. #پیگیریم

زهره الهیان، نماینده تهران در مجلس با تاکید بر لزوم حفاظت از منابع طبیعی در توئیتی نوشت: پیشگیری، آگاه‌سازی، مشارکت، تجهیزات، قانون‌گذاری، نظارت مجلس کار آمد، زنجیره به هم پیوسته مدیریت بحران در حفظ منابع طبیعی است. دولت، مدیریت آینده نگرانه در حفظ منابع طبیعی بویژه جنگل های زاگرس داشته باشد و از تکرار آتش سوزیها جلوگیری نماید.

محسن پیرهادی نماینده تهران در مجلس در توئیتی با اشاره به موضوع اعتبار نامه های نمایندگان مجلس نوشت: پیرامون بررسی اعتبارنامه‌ها و نظرات مختلف نمایندگان، با دکتر قالیباف صحبت کردم. ایشان ضمن تأکید بر دقت در روند رسیدگی به اعتبارنامه‌ها طبق آیین نامه داخلی، اعلام کردند اکثریت انقلابی مجلس، هر نظری در این‌باره داشته باشند، نظر ایشان هم همان است.

جواد کریمی قدوسی نماینده مشهد در مجلس در رشته توئیتی نوشت: 
#امام_خمینی (ره) بارها فرمودند این انقلاب الهی است،با وجود وحضور امام در #رهبری ملت ایران تقدیر الهی بر دو امر واقع شد،نخست چشم باطن ملت بر روی فساد،ظلم و خیانت رژیم طاغوت گشوده شد،دوم ترس ملت ازخشونت،کشتار،شکنجه وزندان برداشته شد.انقلاب اسلامی اینگونه به پیروزی رسید و چنین تحولی این روزها در #آمریکا هم عیان است لذا چون دست الهی در کار است انقلاب در آمریکا بزودی به پیروزی میرسد و نقشه سیاسی جهان به نفع اسلام ناب تغیر خواهد کرد./

پایان پیام

نظر شما