شناسهٔ خبر: 40506001 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

منتخب مردم شوشتر و گتوند:

۵ پروژه بهداشت و درمان در شوشتر آماده بهره‌برداری است

شوشتر- منتخب مردم شوشتر و گتوند گفت: پنج پروژه بهداشت درمان در شهرستان شوشتر آماده بهره‌برداری است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سهراب گیلانی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: بزودی پنج پروژه بهداشت درمان در شهرستان شوشتر آماده بهره‌برداری است و همچنین طی سه ماه آینده کلینیک تخصصی و فوق تخصصی در شهرستان گتوند افتتاح می‌شود.

وی افزود: همچنین چهار بیمارستان در شهرهای صالح شهر، گوریه، و بیمارستان شهدای تأمین اجتماعی شوشتر، و بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابی در دست احداث است.

گیلانی در ادامه بیان کرد: در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شوشتر طی سال‌های گذشته تاکنون ۲۰ پروژه آغاز شد که برخی از این پروژه‌ها ساخته شدند و برخی از آنها در حال تکمیل است.

وی گفت: در ایام کرونا حدود هفت میلیارد تومان دارو و تجهیزات به بیمارستان خاتم النبیا شوشتر اضافه شد.

افتتاح پل دیلم شعیبیه

سهراب گیلانی بیان کرد: بزودی «پل دیلم شعیبیه شوشتر» که از توافقات با وزارت راه و شهرسازی و استانداری خوزستان است، افتتاح می‌شود.

وی افزود: این پل موجب اتصال بخش زرخیز شعیبیه با جاده شوشتر - اهواز است که به طول ۱۶۲ متر و عرض ۱۳ و نیم متر است که بالغ‌بر ۵۰ تن وزن را تحمل می‌کند.

اعتبار بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش برق

منتخب مردم شوشتر و گتوند اظهار کرد: بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش «برق» در همه روستاها و شهرهای دو شهرستان اعتبار دریافت شد.

وی افزود: سه پست برق در گتوند، عقیلی و زهوآباد هزینه شد که پست برق در گتوند تکمیل شده است.

اشتغال ۲۸۰ نفر در لاستیک‌سازی گتوند

گیلانی در خصوص اشتغال‌زایی در بخش لاستیک‌سازی گتوند، گفت: ۲۸۰ نفر در این شرکت مشغول به کار شدند و بزودی فاز سوم این شرکت احداث می‌شود که موجب اشتغال‌زایی بیشتر خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: در بخش «کشت و صنعت کارون شوشتر» توسعه و تولید بیشتر صورت گرفته است این شرکت ظرفیت ۱۰ شرکت دیگر را می‌تواند ایجاد کند.

نظر شما