شناسهٔ خبر: 40505318 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

۷نفر از بیمارستان ترخیص شدند/۲۴ نفر به بستری ها اضافه شد

قدیر با اشاره به تعداد بیماران جدید کرونایی در قم گفت: از ساعت ۱۴دیروز تا ساعت ۱۴امروز۷ بیمار کرونایی و مشکوک به کرونا پس از بهبودی از بیمارستان های قم ترخیص شدند

صاحب‌خبر -

«محمدرضا قدیر» امروز(پنجشنبه ۱۵خرداد) در گفتگو با   خبرگزاری شبستان  در قم با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در قم گفت: در ۲۴ ساعت گذشته و تا ساعت ۱۴ امروز ۳۵نفر مشکوک به کرونا در مراکز درمانی پذیرش شدند که از این تعداد ۲۴ نفر در بخش های بیمارستان ها بستری شدند.  

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم  با اشاره به بیمارستان های درگیر با کرونا گفت: در حال حاضر بیماران کرونایی تنها در یک بیمارستان بستری هستند که بیمارستان کامکار قم است.

 

وی با بیان اینکه وضعیت قم در خصوص کرونا تا حدودی بهتر شده است تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۷بیمار پس از بهبودی از بیمارستان های قم مرخص شدند.

 

قدیر با اشاره به آمار بیماران کرونایی بستری در بیمارستان های قم گفت: در حال حاضر ۱۰۰ بیمار کرونایی در بیمارستان های قم بستری هستند.

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به وضعیت جسمانی این بیماران گفت: در حال حاضر ۳۵ بيماربدحال کرونایی در بیمارستان های قم بستری هستند.

پ

قدیر با بیان اینکه زرد شدن وضعیت کرونا در قم نباید خیال ما را راحت کند از مردم خواست با رعایت پروتکل های بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی را نیز رعایت کرده و همچنان قرنطینه خانگی را جدی بگیرند .

 

لازم به ذکر است نخستین مورد بیماری کرونا ۳۰ بهمن ماه توسط پزشکان قمی شناسایی شد و با اثبات آن، حساسیت‌های لازم را نسبت به شیوع آن در کشور به وجود آوردند و مانع از فاجعه ای بزرگ شدند. بر اساس گفته رییس سازمان نظام پزشکی قم، هم‌زمان با قم در ۱۵ استان کشور موارد مشکوک به کرونا وجود داشت، اما قم بر آزمایش و رسیدن به تشخیص نهایی کرونا، اصرار داشت و اولین مورد تشخیص این ویروس در قم مشخص شد.

پایان پیام/78

نظر شما