شناسهٔ خبر: 40502391 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ترکیه مثل ایران؛ بازی دوستانه ممنوع!

در شرایطی که 8 روز تا آغاز سوپرلیگ ترکیه باقی مانده، مجوز بازی دوستانه برای تیم فنرباغچه صادر نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم های فوتبال سوپرلیگ ترکیه خود را برای آغاز دوباره مسابقات آماده می‌کنند. لیگ این کشور بعد از برگزاری 26 هفته به پایان رسید و حالا ده هفته پایانی در حالی برگزار خواهد شد که وبسایت Hurriyet خبر داده که فدراسیون فوتبال ترکیه اجازه برگزاری بازی دوستانه را به تیم فنرباغچه نداده است.

 

تمرینات تیم فنرباغچه پشت درهای بسته برگزار می‌شود اما با این حال فدراسیون فوتبال ترکیه ترجیح داده که برای حفظ سلامتی بازیکنان در آستانه شروع لیگ، این بازی برگزار نشود که این موضوع با واکنش تند باشگاه فنرباغچه نیز همراه بوده است؛ تیمی که این فصل شرایط نامطلوبی را تجربه می‌کند.

 

باشگاه زرد قناری ترکیه که طرفداران بسیار زیادی را دارد، روز 23 خرداد باید در مقابل کایسری اسپور قرار بگیرد. آن ها با 40امتیاز در رتبه هفتم جدول جای دارند و در بهترین حالت ممکن است سهمیه لیگ اروپا را کسب کنند.

 

این در حالی است که مثل فوتبال ترکیه، در ایران هم مجوز انجام بازی دوستانه برای تیم ها صادر نشده و آن ها مجبورند با برگزاری بازی درون تیمی خود را محک بزنند.

 

این در حالی است که البته طبق نظر وزارت بهداشت و ستاد ملی مقابله با کرونا تیم های لیگ برتری می توانند از فردا (۱۶ خرداد) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و بدون حضور تماشاگر بازی دوستانه برگزار کنند.

برچسب‌ها:

نظر شما