شناسهٔ خبر: 40502213 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

رسانه های صهیونیستی تاکید کردند:

کشف حفره جدید سایبری در سامانه نیروی انسانی ارتش اسرائیل/عدم توانایی ارتش کوچک اسرائیل برای درگیری در چند جبهه

رسانه های صهیونیستی از کشف یک حفره امنیتی در یکی از پایگاه های اینترنتی ارتش اسرائیل و دسترسی به اطلاعات نظامیان ارتش خبر داده و یک ژنرال اسرائیل تاکید کرد ارتش اسرائیل بسیار کوچک شده و از توان لازم برای درگیری در چند جبهه برخوردار نیست.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا)، پایگاه خبری روزنامه کالکالیست رژیم صهیونیستی از رصد یک حفره امنیتی در یکی از پایگاه های اینترنتی اختصاصی ارتش اسرائیل خبر داده که آن را خطری بزرگ برای امنیت داده ها توصیف کرد.

 

بر اساس اعلام این روزنامه عبری زبان این حفره امنیتی در بخشی از بستر اینترنتی مورد استفاده نیروی انسانی ارتش اسرائیل یافت شده که در آن به تمام نیروهای ارتش و افسران در حال خدمت و احتیاط ارتش اسرائیل خدمات ارائه می شود.

 

اوفیر موسکوبیتش کارشناس حفاظت سایبری تاکید کرد ورود به این پایگاه اینترنتی فقط با داشتن شماره شناسه سرباز یا افسر ارتش اسرائیل امکان پذیر است که این شماره نیز برای قابل استفاده بودن باید با شماره گواهینامه رانندگی فرد مورد  مطابقت داشته باشد.

 

این کارشناس سایبری افزود این پایگاه اینترنتی از حفاظت لازم برای مقابله با تلاش های مکرر جهت ورود به سامانه برخوردار نبوده و همین مساله نفوذ به آن و دسترسی به اطلاعات سربازان و افسران ارتش را امکان پذیر کرده است.

 

 

نفوذ پذیری سایبری ارتش اسرائیل در حالی مورد تایید منابع صهیونیستی قرار گرفته است که گیرشون هکوهن ژنرال احتیاط ارتش رژیم صهیونیستی نیز انتقادات شدیدی در خصوص قدرت عملیاتی ارتش برای درگیری در چند جبهه انجام داد.

 

وی در این رابطه گفت: نیروی ارتش کاهش یافته به طوری که مقامات سیاسی از آزادی لازم برای اتخاذ تصمیمات جهت استفاده از فرصت ها برخوردار نیستند.

 

این ژنرال ارتش اسرائیل تاکید کرد: ارتش به لحاظ تعداد نیرو خیلی کوچک شده به طوری نمی تواند در بیشتر از یک جبهه درگیر شود، تهدیدات جبهه شمالی آزادی عمل استراتژیک اسرائیل را محدود کرده است.

 

هکوهن ادامه داد: ارتش کوچک اسرائیل بدون یگان های احتیاط هرگز نمی تواند هنگامی که با جبهه های دیگر مانند حزب الله در لبنان، حماس در غزه یا ارتش سوریه درگیر است، همزمان با انتفاضه ای جدید مقابله کند.

 

انتهای پیام/ح.ع/

نظر شما