شناسهٔ خبر: 40501633 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

رفتار پدرانه رونالدو با جیمی‌جامپ ۱۴ ساله

واکنش کریستیانو رونالدو به یک هوادار نوجوان خود که حدود یک سال پیش در سنگاپور برای دیدن او وارد زمین چمن شده بود بار دیگر مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: حدود ده ماه پیش در جریان دیدار دوستانه دو تیم یوونتوس و تاتنهام در چارچوب آمادگی‌های پیش‌فصل دو تیم، که در سنگاپور برگزار می‌شد، واکنش کریستیانو رونالدو به یک هوادار نوجوانش به شدت مورد توجه قرار گرفت. این حرکت رونالدو حالا بار دیگر در رسانه‌ها بازتاب داشته.

در جریان این بازی دوستانه پیش‌فصل که با شکست 3-2 یوونتوس مقابل تاتنهام به پایان رسید، در جریان بازی یک هوادار سرسخت رونالدو به نام احمدی یرژانوف 14ساله از قزاقستان خود را به زمین چمن رساند و به سمت کریستیانو رفت.

رفتار پدرانه رونالدو با جیمی‌جامپ ۱۴ ساله

رونالدو که متوجه شد مامورین امنیتی ورزشگاه به دنبال احمدی می‌دوند مانع آنها شد و او را دعوت کرد تا در کنار او و نیمکت یوونتوس بنشیند و مسابقه را تا آخر تماشا کند.

رفتار مهربانانه رونالدو با این پسر 14ساله قزاقستانی در همان زمان به شدت مورد توجه قرار گرفت و تحسین شد. واکنش رونالدو حالا بعد از گذشت ده ماه از آن بازی یک بار دیگر در رسانه‌ها و به خصوص شبکه‌های اجتماعی بازتاب داشته.

رفتار پدرانه رونالدو با جیمی‌جامپ ۱۴ ساله

جالب اینجا است که بعد از بازی پلیس سنگاپور، احمدی 14ساله را به اتهام ورود غیر قانونی به زمین دستگیر می‌کند ولی بعد از دخالت کنسولگری قزاقستان او آزاد شده و به پدرش تحویل داده می‌شود.

احمدی 14ساله که به همراه پدرش از شهر آکتاو قزاقستان به سنگاپور رفته بود تا شاهد بازی الگوی بزرگش کریستیانو رونالدو باشد، درحالیکه سه دقیقه به پایان بازی مانده بود از روی فنس کنار زمین بالا کشید و خود را به زمین رساند و دوان دوان به سوی رونالدو رفت.

هوادار نوجوان قزاق که رونالدو مانع از دستگیری بلافاصله‌اش در ورزشگاه شد موفق شد با او سلفی بگیرد و به آرزویش برسد. رونالدو سپس حرکت های‌فایو را با او انجام داد و احمدی را کنار نیمکت نشاند و تا پایان بازی چند باری با او صحبت کرد.

رفتار پدرانه رونالدو با جیمی‌جامپ ۱۴ ساله

احمدی بعدها به خبرنگاران گفت:" به کریستیانو گفتم که هوادارش هستم و از قزاقستان آمده‌ام. او هم گفت که کشورم را دیده. برایم آرزوی موفقیت کرد و به من آب تعارف کرد".

برچسب‌ها:

نظر شما