شناسهٔ خبر: 40501624 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

یک هفته تا پایان مهلت جشنواره هنرهای گرافیکی «مقدس نما»

تهران (پانا) - یک هفته تا پایان مهلت جشنواره هنرهای گرافیکی «مقدس نما» باقی است. این جشنواره با محوریت نقد انجمن حجتیه در سه بخش طراحی پوستر، کاریکاتور و موشن‌گرافیک برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی جشنواره مقدس نما، مهلت شرکت در نخستین جشنواره هنرهای گرافیکی «مقدس‌نما» که فراخوان آن همزمان با نیمه شعبان، سالروز ولادت حضرت مهدی(عج) منتشر شده است، ۲۱ خرداد ماه جاری به پایان می‌رسد.

این جشنواره به منظور نقد فعالیت‌های انجمن حجتیه با شعار «فتنه بیدار است؛ پنهانی است» در سه بخش طراحی پوستر، کاریکاتور و موشن‌گرافیک برگزار خواهد شد.

«انجمن و متحجرین در پیام منشور روحانیت»، «انجمن و معاندت با نهضت امام خمینی(ره)»، «انجمن و مخالفت با تشکیل حکومت اسلامی»، «انجمن و نفوذ در نظام جمهوری اسلامی»، «انجمن و نفوذ در مراکز علمی و فرهنگی»، «انجمن و ضعف در دشمن شناسی»، «انجمن و تعریف ناقص از مهدویت و انتظار»، «انجمن و مخالفت افراطی با فلسفه و عرفان»، «انجمن و برائت از وحدت شیعه و سنی»، «انجمن و سوء استفاده از موجهین»، «انجمن و جاذبه‌های عوام پسند»، «انجمن و تشکیلات مخفی»، «انجمن و تربیت نیروهای مذهبی ضد انقلاب» و «انجمن و سبک زندگی اشرافی» موضوعات جشنوار را تشکیل می‌دهند.

طبق گاهشمار جشنواره «مقدس نما»، ۱۴ تیر ماه معرفی آثار منتخب هر بخش و ۲۸ تیرماه داوری آثار برگزیده تمامی بخش‌ها انجام می‌‌شود. تاریخ مراسم اختتامیه جشنواره اول مرداد اعلام شده است.

تبیین اسلام ناب محمدی (ص) در مقابل اسلام آمریکایی، مقابله با ترویج تفکر دینداران عافیت طلب و سکولار، ممانعت از ابزار شدن عافیت طلبان برای غرب، جهت سرکوبی اسلام ناب، تعظیم و پاسداشت توصیه های امام خمینی (ره) در منشور روحانیت پیرامون مقدس نمایان و نمایان ساختن چهره حقیقی تفکر و تشکیلات انجمن حجتیه و شبه انجمنی‌ها از اهداف این جشنواره است.

حجت‌الاسلام امیرحسین کامل نواب، ریاست شورای سیاستگذاری جشنواره مقدس‌نما را بر عهده دارد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی https://moghadas-nama.com/ مراجعه کنند.

نظر شما