شناسهٔ خبر: 40501493 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سیدکمال سجادی، سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری:

چرا جریان مقابل اصولگرایان کمترین کرسی را در مجلس به دست‌ آورد؟

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: حتی مدت‌ها قبل از تشکیل مجلس، جریان مقابل اصولگرایان در تلاش بود تا به تخریب چهره نمایندگان این مجلس به ویژه کسانی که احتمال حضورشان در هیات‌ رئیسه می‌رفت نظیر آقای قالیباف بپردازد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| سیدکمال سجادی سخنگوی جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره برخی انتقاداتی که توسط جریان غرب‌گرا به مجلس یازدهم می‌شود، گفت: باید گفت که جریان مقابل اصولگرایی با شکست شگفت‌انگیزی که در انتخابات مجلس متحمل شد یک شوک اساسی داشت؛ زیرا کم‌ترین تعداد کرسی را الان در مجلس شورای اسلامی دارند که حتی تصورش هم برایشان سخت بود.

 

او ادامه داد: حتی مدت ها قبل از تشکیل مجلس، جریان مقابل در تلاش بود تا به تخریب چهره نمایندگان این مجلس به ویژه کسانی که احتمال حضورشان در هیات رئیسه می‌رفت نظیر آقای قالیباف بپردازد. الان همه با تصویرسازی نا مناسب از مجلس یازدهم در صدد هستند که این مجلس را تخریب کرده و با توجه به اینکه امروز 170 نماینده جدید وارد مجلس شدند، در حال رصد هستند تا از هر صحبت و هر توئیت نماینده ها استفاده کرده و القا کنند که این نمایندگان به فکر مردم نیستند.

 

سجادی افزود: با این وجود اگر به سخنرانی نخستین قالیباف به عنوان رئیس مجلس دقت کنید متوجه می‌شوید که به خوبی در ارتباط با مصالح  و نیازهای اساسی کشور است، اما آنها به دنبال القای این موضوع به جامعه هستند که مجلس یازدهم و رئیس این مجلس به دنبال اقدامات سیاسی هستند تا در واقع یک منازعه سیاسی را در ارتباط با مجلس در کشور دامن بزنند.

 

فعال اصولگرا تاکید کرد: باید به مجلسی که تازه اقدامات خود را شروع کرده فرصت داده شود و دید که نمایندگان مجلس چه اقداماتی را پی خواهند گرفت و چه وعده‌هایی داده که باید عملیاتی کنند؛ به هر حال جریان مقابل اصولگرایی به جای اینکه به خود انتقادی رو آورده و  در نظریه ها و مواضعی که با شکست و بی اعتنایی مردم مواجه شد تجدید نظر کند، در صدد است تا مجلس جدید را تخریب کرده که این شیوه به هیچ وجه جوانمردانه نیست.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان 

 

نظر شما