شناسهٔ خبر: 40501382 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: پانا | لینک خبر

غول فوتبال انگلیس برای خرید سردار آزمون دست به کار شد

تهران (پانا) - یک سایت معتبر انگلیس در گزارشی مدعی شد که یکی از مطرح‌ترین تیم‌های لیگ برتر انگلیس در تلاش است تا سردار آزمون را به لیگ برتر جزیره بیاورد.

صاحب‌خبر -

به گزارش express، مایکل آرتتا سرمربی آرسنال امیدوار است که ارتباط خوبی که با آندره آرشاوین دارد باعث شود تا او به سرمربی اسپانیایی کمک کند تا سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت سن پترزبورگ را در پنجره نقل و انتقالات تابستانی را برای بازی در آرسنال به لندن بیاورد. آزمون فصل خوبی را در زنیت گذرانده و در 29 بازی برای این تیم 14 گل به ثمر رسانده است. این بازیکن 25 ساله همچنین در جریان رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا توانست دو بار برای زنیت گلزنی کند.

طبق گزارش‌ها آرسنال سردار آزمون را به عنوان هدف نقل و انتقالات تابستانی انتخاب کرده است. این گزارش‌ها همچنین ادعا می‌کند که آرتتا قبلاً با آرشاوین که اکنون مسئولیت نقل و انتقالات در زنیت را بر عهده دارد، در رابطه با انتقال سردار آزمون در تماس بوده است. آرسنال در حال جمع آوری اطلاعات بیشتر در مورد یک حرکت احتمالی برای مهاجم است و این باشگاه امیدوار است که آرشاوین بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار آنها قرار دهد.

آرشاوین در سال 2009 با آرسنال قرارداد بست و سه سال برای باشگاه شمال لندن به میدان رفت و در سال 2012 به صورت قرضی به زنیت برگشت و پس از آن هم لباس همین تیم روسی را بر تن کرد. حالا با توجه به تجربه حضورش در لیگ برتر جزیره و پایتخت انگلیس، آرسنال امیدوار است که آرشاوین بتواند پلی بین آزمون و توپچی‌ها را فراهم کند تا برای مهاجم ایرانی درباره زندگی در انگلیس و این باشگاه توضیح دهد.

با این حال، آرسنال تنها باشگاهی نیست که به مهاجم زنیت علاقه‌مند شده است، زیرا باشگاه‌های وست‌هام و لسترسیتی نیز در تلاش هستند تا مهاجم تیم ملی فوتبال ایران را جذب کنند.

همچنین گفته می‌شود که ناپولی نیز علاقه‌مند است تا این بازیکن را در فصل جدید در ترکیب خود داشته باشد. چند هفته پیش آرشاوین گفت که زنیت در صورت ارائه پیشنهاد 31 میلیون پوندی (35 میلیون یورو) مایل به فروش آزمون است.

آرتتا در حالی که آینده پیر امریک اوبامیانگ نامشخص است، بدنبال جانشین این بازیکن است. قرارداد این مهاجم 30 ساله به زودی به پایان خواهد رسید و به نظر می‌رسد تمایلی به تمدید قرارداد با توپچی‌ها ندارد و می‌خواهد سال آینده در تیمی بازی کند که سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را دارد.

نظر شما